dlew53

D

dlew53

Guest
Velkommen.
10 dage siden Jeg downloadede fil fra elektrody.pl vittigheder (140KB) - kun czytałem.Później erfaret, at der er gemt i c: \ windows.Próbowałem slette slette, men hver gang resulterede i at spare en anden kopi.Med 140 340 sager er oprettet med endelsen. Tmp - indholdet af 0 bytes og flere. 200bajtów.Pytam indholdet af zip i august som stipendiat fagfolk usunąć.Norton viste ingen wirusów.Wszystko det OK, men de filer sidder der og kan ikke fjernes.
Jeg ved ikke, hvordan postępować.Może nogen give mig skridt for skridt hvordan de skal handle.
Fremkomsten af disse filer i bilaget.
Sender forsikringen om min mest udmærkede højagtelse.De resterende eksemplarer af samme pliki.docBeskrivelse:n / a

hvis du kan lide den dosa Norton allerede har et problem med hovedet.Start kompa dos mode.Aktiver overlay pousuwaj nc og alt i DOS - det skulle hjælpe!

Jeg har en anmodning om at levere sådanne procedurer, der skal følges de næste trin
Faktisk, det gjorde jeg sådan en operation, f.eks start / run /..../.../.../
ja, jeg har ikke udføre "falske træk" og ikke nå det ønskede mål.
Sender forsikringen om min mest udmærkede højagtelse.
Darek

Genstart kompa du trykker F8 og venter for udvælgelse af muligheder at vælge imellem fejlsikret tilstand, og det er alt jeg håber det ikke hjælper, fordi, som det sparer mere Norton Commander
Held og lykke:)

Proszęo administrative procedurer, dvs næste skridt
Faktisk, det gjorde jeg sådan en operation, f.eks start / run /..../.../.../

ikke starte / køre først lige fyre op en koma i fejlsikret tilstand

upload Norton Commander, kører maskinen i MS-DOS-tilstand, kør Norton og skæres, hvad der skal
hilse Darø

Tak så meget.
Jeg vil prøve at bare hvordan får jeg Norton Commander.
Jeg indrømmer ærligt, at ikke foretage sådanne operationer.
Jeg har aldrig gjorde noget i MS-DOS-tilstand.

Problemet med kopier vises, når du forsøger at slette en fil, der bruges.
Manuelt lukke programmet, der bruger denne fil (efter de tre konger (Ctrl Alt Del), og derefter slette det bør være normal.

Jeg bruger ikke disse filer, skal du ikke åbne (fordi jeg ikke giver op), og kopier af filer og deres efterfølgende kopier af restancer i c: \ windows.Hele problemet, at de er unødvendige og tvivlsomt, at der ikke vil blive medtaget przeszkadzać.Skoro Jeg vil gerne fjerne dem bezszkodowo til din computer.

Qrde allerede har slettet din vedhæftede fil.
Fra hvad jeg forstår, er de poster i registreringsdatabasen.
Eller du antywira forældet, eller for tynde.
Jeg vil vædde en virus.

Jeg har Norton 2002 Live Update og opdatere - viser ingen virus.

Jeg ville gøre det:
Start kompa ms dos tilstand er en stemmekode.
lukker systemet kører i ms dos mode tive yderligere Indtast bibliotek cd c:
Cd c: / windows
DIR skrive opfinder og sletning af filer:)

Tak.
Det er køre under MS DOS / notify mig c: / windows / enter DIR / Enter og nogle eksemplarer af showet i august med tal og tid - ikke mere, markøren blinker i bunden kopi, og hvad næste - fordi uden jeg kan ikke nulstille zdziałać.Proszę kroki.Zapewne detaljerede og nyttigt for andre.

uruchomw mode ms dos /

For filer med udvidelser i DOS du vil blive nævnt, hvis biblioteket c: \ windows, type del *. tmp.Dette vil slette alle filer med extensions tmp, og hvis det kommer til zip-lock, der er problemet på denne måde, fordi det, du sletter alle tmp filer. Zip.Så ikke for meget.Sprubuj bare skrive dir *. zip / p Hvis du får kun de filer, du ønsker at fjerne dette kan du skrive en del *. zip-fil, og hvis wsrud zip [der vil være andre, der er bibringes at kopiere de resterende filer og slet resten

Filer, hvor han skrev dlew53 er filer, der oprettes på grund af de forskellige systemer fungerer Win9x serien.

Dokładmy beskrivelse af problemet allerede drøftet på dette forum, kan du læse de foreslåede http://www.elektroda.pl/rtvforum/searchtopic57878-dcom.html

Hvis du automatisk vil slette disse filer, kan du i din autoexec.bat fil, skal du tilføje linjen:

echo y | del% WINDIR% \ *. tmp

og hver gang du starter Windows, vil blive slettet.

Hej,
hvis du ikke har Norton, kan du bruge Commander'a Volkov Commander'a
(Http: / / www.egner-online.de/vc/en/downloads.shtml).
Dette program handler ligesom NC.
Rækkefølgen af sagen:
- Unzip filen til en mappe på disken, f.eks C: / VC
- Genstart computeren i DOS-tilstand (F8 kommandolinje only)
- Kør programmet (c:, cd / ve / ve)
- Slet unødvendige filer
- Genstart computeren normalt.vc.zipBeskrivelse:n / a

Dokładmy beskrivelse af problemet allerede drøftet på dette forum, kan du læse de foreslåede http://www.elektroda.pl/rtvforum/searchtopic57878-dcom.html

Kiggede bare på alt om det, men efter en skarp bestridt, at der er vanskelige at komme til at løse mit problem.I c: \ windows jeg har andre filer med tmp og fjerne al frygt.Så der det samme problem, som jeg har, men han stillede sig i c: \ windows.
Jeg er nødt til at vente og overveje det næste skridt, for ikke at temperament.Måske er der nogen endnu flere detaljer jeg vil præsentere procedurer - især med udtagelse af kun de filer fra fffc .....(...... 0050BF21F7D3). Tmp

Generelt, når du har lukket alle programmer og vil kun Explorer behøver ikke nogen TMP filer, filer af denne type bruges af applikationer til at gemme arbejde filer.I mappen c: \ windows er ikke tilladt at være noget TMP filer - bør være i default midlertidige bibliotek plitów (kaldet midlertidige) for Win98/ME = c: \ windows \ temp, for Win NT = c: \ tempDu er velkommen til at dumpe alle *. tmp filer
Nobody's er også krævede nogen *. zip-filer, medmindre du har oprettet dem.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back