Dokumenter om at opbygge TV descrambler for amerikanske kabel-tv

Y

yhk

Guest
Er der nogen der har nogen litteratur på at bygge en tv descrambler for USA kabel-tv. En kreds ville være rart. Jeg tror, at synkronisere signalet er fjernet, så hvad kan jeg gøre for at rekonstruere det tilbage? nogen ideer? Tak

Hej Der er 2 dele på din dekoder. Kanalvælgeren og scrambler. Du får, hvad du har betalt for, så vælgeren ved, hvad er åbent eller lukket. Hvis du vælger en lukket kanal, vil det sandsynligvis blinke og sige Nej Nej kammerat. Det easyest ting er at købe den billigste kabel vælgeren kan du finde, dem, der kun får en kanal og lægge den ud på kanal 3 eller 4. Så kan du tilslutte udgangen på denne dumy til din Selector. Placer din vælgeren på kanal 3 eller 4 og nyde. Jeg tror, at det skal være tilstrækkeligt dumt ikke at lægge mærke til. Og kanal 3 eller 4 skal være en gyldig (åben) en, så det vil afkode det pænt til dig. Men du skal bruge en meget dum Selector. Brug din VCR notdo, fordi det forsøger at rekonstruere de manglende h / v-signaler. Du kan også omprogrammere EEPROM inde i din receiver, eller bare klippe den linje, blanke at descrambler. Der er masser af løsninger ... Prøv astalavista.box.sk

Jeg gætter, hvad jeg virkelig ønsker, er descrambler del. Jeg kan designe og bygge en kanalvælgeren relativt let. Tak anyways

HI ... Gå h ** p: / / peque.metropoliglobal.com / foros / index.php viewcat = 5

Jeg leder efter en Nordamerika-kabel dekoder pcb blød mv. den fulde ting

Nogen kender var jeg fundet en afløser for CD2240 og CA3126E til tv dekrypterings

Jeg tror CD2240 er en harris chip. Check Digikey, (jeg håber du er i Nordamerika)

har også et kig på følgende link h ** p: / / www.netzagent.com / freetv / intro.htm eller h ** p: / / www.freetv.notricks.de

Hvis du vil bygge en bestyrelse selv, vil jeg foreslå pic tilgang. Jeg først prøvede det farve-burst PLL sync regenerator kredsløb fra Graf's TAB serie bog og derefter en tidlig 3 * chip pic baseret løsning h ** p: / / members.rotfl.com / dturner /. Jeg kan huske at have til at spille med AGC kasket i min VCR-tuneren, som var lidt af en smerte, men jeg vil gætte på, at dette er blevet løst nu. Efter at have det sjovt med det, fandt jeg det værd at bare købe en billig ca * was december * oder kasse (hvoraf mange har pic løsning). Boksen er rart, fordi det har en tuner og video / audio og kanal 3 / 4 udgange. Good Luck

fsiuru, jeg kan lide denne side, men hvis det er din ..... jeg ville gerne have, at fortsætte dit gode arbejde og gør PAL del signal. Tak

Nå ... lige startet PAL PIC-projektet, som godt her i Finland siden flere og flere mennesker her i vores firma får Kabel-tv i hjemmet (o; Håber at få en prøve VCXO denne uge fra jauch.de der blev sagt at arbejde perfekt (o; Med en normal XTAL kredsløb får du rigtig god billede for TCM / Cartoon og Cinema1000 De andre har en bølget billede og nogle lysere dele i midten af billedet disse kanaler giver ikke et billede på alle, når fodret.. . af en videobåndoptager Tænk PIC bløde brug for nogle skandinaviske opdateringer (o; stay tuned (o;

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back