Dokumenter om at opbygge TV descrambler for amerikanske kabel-tv

Tror 3chip design kan let nedskaleret til 2chip design (o; Skema og kilder til at følge snart (o;

Den 3chip design er blevet nedskaleret til en 2chip design (o: Wonder hvorfor ingen har prøvet det før ...

Er der nogen der har blødt for descrambler (for PIC16F84), hvis systemet er PAL og konverter type er Tocom 5506

Hvad er Tocom 5506? Oly har kilde til PAL med SSAVI for 16C54/84/622

Her en frøtse version af 2-Chip descrambler design (o; har ikke testet nyere Microchip controllere med hurtigere komparatorer ... skematisk er baseret på 16C622-JW version jeg havde ... God fornøjelse (o;

Ehhhmmm? Har du ikke se ovenstående links til descrambler hjemmesider? Der vil du finde forklaringer ... Eller bare søg efter "SSAVI, 3-chip" osv. .. (O;

Hej, jeg har tjekket din 2 chip descrambler circuit.What er diff mellem 3 chip descrambler og 2 chip descrambler. Hvordan dit kredsløb vil låse videosignalet? Når det er låst kan vi i stand til at se alle de kanaler, eller vi er nødt til at indstille til hver kanal? Der er ingen tuner i dit kredsløb, hvorfor jeg har stillet dette Que? Please svar eller mail til thalukku@yahoo.com Tak.

Nogen har udvikle en lignende descrambler i Brasilien? Tak, Gorkin

Min gode ven, vi er i det digitaliserede scrambling system vil analoge descraambler ikke arbejde.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back