DXF filer til Gerber

E

EngrN

Guest
Hej,

Jeg forsøger at konvertere dxf fil (genereres af Hfss) i Gerber fil via gerbtool men det fungerer ikke.Kan nogen hjælpe.Det spørger mig om input filen og rapport.Og så hvad skal jeg gøre.Mit design er blot en simpel patch antenne.

Tak

Hej,
Jeg har ikke brugt HFSS men ...
Hvis det er en enkel struktur & ønsker DXF til Gerber derefter prøve at bruge Sonnet gratis konvertering redskab, som kan hjælpe dig med at løse problemet ...

Sonnet DXF til udvidet Gerber File Converter
http://www.sonnetsoftware.com/support/downloads/dxftogerber.asp
http://www.sonnetsoftware.com/support/downloads/gerber-form.asp

--- manju ---

Takket være Manjunatha_hv,

Her
er den uploadede fil.Efter downloading, udpakning af data til en lokal mappe.
Installer oversætter ved fuldbyrdende filen "Setup.exe" i den mappe, som du uemballeret download.

Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Hej,

Tak for at hjælpe.Et sidste spørgsmål.Jeg oprettede min Gerber sige fra Sonnet.Kan jeg straks sende det til producenten?Jeg mente jeg behøver ikke at kontrollere det?Hvis ja så, hvordan gør jeg det?Thanks a ton!

Hej,

Check med Gerber Viewer, før du sender den til producenterne eller photoplotters ...
Deres frit seerne rådighed såsom

ViewMate - Gratis Gerber Viewer
www.pentalogix.com / Download / download.html

GC Prevue
http://www.graphicode.com/

--- manju ---

Tak!

En mere ind, Jeg leder efter en tutorial eller retningslinjer for udformningen af en reaktiv splitter (hybrid netværk) til at generere to ortogonale tilstande i et kvadrat patch for at få cirkulære polarisering.Kan du hjælpe?

Hej,

Ja, sikker ... jeg vil prøve mit bedste ...--- manju ---

En ting mere.Hvordan får vi de dimensioner af en 50 Ohm linje, bredde og længde?Enhver formel?

Hej,

Der er masser af ligninger
og formler tilgængelige online ...
Men kan du gøre det uden at bruge en gratis TX-Line Fremsendelse Line Calculator fra AWRCORP

TX-Line er en gratis, let at bruge Windows-baserede interaktive transmissionslinje, regnemaskine til analyse og syntese af transmissions linje strukturer.TX-Line kan brugerne indtaste enten fysiske egenskaber eller elektriske karakteristisk for fælles transmissionsplatform medium såsom:

Microstrip
Stripline
Coplanar waveguide
Jordforbundet coplanar WG
Slotline

http://web.awrcorp.com/Usa/Products/Optional-Products/TX-Line/
Download her
http://web.awrcorp.com/content/Downloads/TXLine.zip?from=17712437344813533

Også gå gennem følgende papir på at revidere
Grundlæggende om Microstrip Lines (ver god en)
www.ansys.com / brancher / mems / mems-downloads / maloratsky_micostrip.pdf

Jeg håber, at dette hjælper ...

--- manju ---

Mange tak for besvarelse.Det hjalp en masse!

Men jeg er stadig på udkig efter reaktiv splitter deign retningslinjer.

Tak

Hej,

Hvad vil du ønsker på reaktionsstrimler splitter design?som CAD toool bruger du?
Har du nogen papirer eller oplysninger om specifikationerne for dette design ... Hvad er den endelige ansøgning?--- manju ---

Nå, jeg forsøger at få cirkulær polarisering i et kvadrat patch antenne ved denne metode.Men jeg har brug for nogle retningslinje lide hvad bredde og længde, bør de to feeds have.Jeg har læst, at denne metode er den mest nøjagtige en.Jeg har forsøgt trunkerede hjørne en, det virker, men ikke så god ved højere frekvenser.Jeg bruger Hfss og har ingen oplysninger eller papir på reaktive splitter teknik.Jeg ville være meget værdsat, hvis du kunne hende som før.

Tak.Jeg har desperat brug for hjælp.

Hej,

Vil De venligst kontrollere, er de Gerber filer korrekt udviklet til at blive lagt på at blive sendt til producenten?Jeg mente, er disse filer, som vi bør sende til producenten?

EngrN --

Hvad din indsendt filer viser er et kvadrat med to hjørner afbrød på det øverste lag, og en solid kobber nederste lag.Er det hvad du vil have færdige?

Du skal omfatte bord tykkelse og materiale i Fab noter eller din færdige patch vil ikke matcher dine modeled parametre.

Du skal enten bruge en Gerber Editor til at give et bord skitse, eller du skal angive i dit Fab bemærker hvor stor bestyrelsen er at være.Uanset hvad bord størrelse du definere, kobber plaster på bunden vil blive 18.82mm x 18.18mm.That's what's defineret i din bunden Gerber fil.

Tak for besvarelse.Ja tegningen skal vise, hvad du har beskrevet.De talte om at definere bord skitsere og Fab noter.Hvordan definerer jeg dem?Tilføjes efter 1 timer 18 minutter:Der er en lille forskel i din indsendt diagram og min bestemt design.Microstrip foder af det øverste lag rører en af kanterne på den nederste lag.

Finder du, at ligheden i design?

Det er meget tvivlsomt, at Fab vil være i stand til at indlæse eller bruge din HFSS fil.Du bør gøre et tekstdokument til at beskrive nøjagtigt, hvad du vil have dem til at gøre for dig.For eksempel:

1.Dette er en to lag pap med færdige tykkelse = 1.575mm
2.Kobber tykkelse = (.5 oz, 1oz, 2oz osv.) på begge lag
3.Endelig kobber finish er at være (bare kobber, tin, sølv, SOBC, OSP, ENIG osv.)
4.Materiale, der skal anvendes, er Rogers RT / duroid 5880
5.Please vej ud bord til samme størrelse som bunden kobber område eller venligst vej ud bord med kobber centreret om Xmm ved Ymm bord eller venligst rute bord med endelige størrelse Xmm ved Ymm med området beskrevet af Gerber filer centreret på kanten af Y dimension (henlede et billede, hvis du ikke kan gøre en Gerber fil til bord skitse).
6....

Med andre ord, du lægger på papiret en nøjagtig beskrivelse af, hvad du ønsker, at Fab at gøre for dig.

Ja, Gerber filer viser nederst kobber fly selv med udgangen af det spor på det øverste lag.Du bør give dine Gerber filer en udvidelse af. GBR at undgå forvirring på Fab.De er nok vant til at se Gerber filtypenavne begynder med "G".Der er andre Gerber filtypenavne, men disse er de mest almindelige.(Top_1.GBR, og Bottom_1.GBR)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back