Efter zczytaniu knogler bil ikke brænde.

T

tyygrysek

Guest
Hej alle!
Du må ikke skælde mig, og ikke græde for bardzo.Z grund af deres egen nysgerrighed, jeg ønskede at se programmet fra svoger bil wylutowałem og læse fra hans knogler, A4 wlutowałem stå og stak bror knogler.Bilen skød og går, men problemet er opstået, fordi han ønsker at vende tilbage til sin org.program, men ikke på min bil brande og VAG ECU ser.Please, nogen antydning.
Antallet af chauffør
281 001 426

Hun sad der hukommelse LX67a012p zczytałem det som 28F010. Problemet?

27C010 eller 27C1001 sad der oprindelig ...
prawdowpodobnie przegrzałeś knogle

Bilag ori - hard-kode 29F010 Flash - vil banglać - medmindre du har en anden firmware version - inklusive føreren var 2 versioner af firmwareBeklager, skal du være registreret og logget ind for at se denne vedhæftede fil.

Jeg havde et lignende problem i dag, 2 chauffører, både ens i begge wylutowywałem hukommelse i en checksum er korrekt i det andet efter gentagne forsøg på at læse (nogle få ændret bits) kontrolsum ikke er enig, er bilen ikke brænde.

Sandsynligvis przegrzałem knogle i en af dem, helt sikkert du vil være i det samme, fordi der ikke er nogen anden mulighed.

;)

Problem løst, mange tak for Leo ...og Azzx.I virkeligheden havde jeg knoglerne i wylucie overophedet, fordi checksummen var anderledes.
Tak igen for din hjælp!
ps.Jakby nogen havde endda vores oprindelige input til føreren 0 281 001 721 Jeg ville have spurgt på forhånd tak.

Du siger, du er;)Beklager, skal du være registreret og logget ind for at se denne vedhæftede fil.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back