Electrolux EWF 10040 W - Operationelle problemer

M

mjkoto

Guest
Hej, jeg købte en vaskemaskine virkning, og nu har jeg et stort problem, som jeg kaldte tilbage tre skruer låsning tromlen, alt i overensstemmelse med de instrukser, men:

uanset hvilket program jeg indstille vaskemaskinen hver gang du trykker på "play" holder vand.Ikke tromlen spins, vand har ikke ud, bare hele tiden forsøger at dræne det vand, der ikke eksisterer.

Please hjælp, fordi jeg allerede sidde på det 3 timer.

Jeg kender ikke grundlag af denne model, men kan have mod oversvømmelser sensor i bunden af maskinen, som nogle har vaskemaskiner kan løses for noget polystyrenTilføjet efter 3 [minutter]:Nogle modeller er begyndelsen af et program for at nedsætte vand kun efter start at hente - er under garanti tilkalde service

jogi1966 skrev:Nogle modeller er begyndelsen af et program for at sænke vand først efter du begynder at downloade - er under garanti tilkalde service

Была похожая неисправность.Вошол в сервис и сделал сброс ошибки.

Nå, desværre, mens du tænder det begynder at dræne vandet, så jeg kan vente og vente.Jeg ventede den længste til 10min.

Og på den margen, hvor den gennemsnitlige ventetid for Electrolux-hjemmesiden hedder?

Jeg ved ikke, men varerne kan blive udvekslet i butikken med undtagelse af fem dage, og de steder har to uger til at opnå

Er den eneste garanti, men det interesserede mig så meget tid i praksis, at vente på service.

Modereret af mrhari:

Topic gik vild.
Sluk og fjernet.

Vilkår pkt.8

Jeg nierobie garanti og betalt for det endda på samme dag, men jeg tænker 3 dage

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back