Elemis 6330ST

S

scalok

Guest
Elemis 6330ST ingen lodret.
Udbøjning baseret på te 2029CV, hvor man skal lede
årsager (jeg desværre ikke har schema).
Tak på forhånd pozdr.scalok

Kontroller, om der er strøm til den lodrette (da den ikke nævner opor lunte, diode kontrollere og ELKO), kaldet elektrolytter i den lodrette og scalak

Check R960 og R862 mellem potentiometre med TEA2029CV (200V!).Effektforstærker er tyrystorze TY801, og det kan være koldt i februar eller genstande med ham.Det bedste ville være, hvis du havde undersøgt, om den fjerde pin af TEA, du passerer amplitude 11V.Hvis der er noget der er sikkert meget tavs TEA - ganske ofte er tilfældet.

Til Eugene:
Tak for din interesse, men desværre Havde du kigget på den tidsplan
Denne Bys vide, at i dette tilfælde en eller anden måde er der ingen elektrolyt vertikalt
første, det næste spørgsmål er, hvis der ikke var nogen konflikt Zas.Det virkede ikke på mit niveau, netop sådan en scalak (sige, multi-formål).
Jeg har fundet et diagram af chip på UNIMOR (i elemisie plade er stadig korrekt). Men mange tak.

For oporek2:
Tak for din interesse, det faktisk var en kold februar, det var spole l603 (udpegning af. UNIMOR), dette hjul leveres i en række
Thyristor for trafopowielacza.Wcześniej at lodde niezauważyłem.
Mange tak for dit tip.
Hilsner også for alle SCALOK.

Denne tidsplan er UNIMOR SIESTA 3 (A) np.M449T det således, at det var ukorrekt.
Nara.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back