En anden "nedad" Eminence Kappa 12A D-800-Ti

Jeg har et spørgsmål.Hvad program gjorde projektet parcel eller skorzystałeś af det færdige projekt? I din tidligere struktur, det er sådan et billede indsendt til den plan kolonne.Så han færdig med at designe de mønstre?

amup se, at zaglądnąłeś til et andet emne, men andre har allerede indsendt du ikke ønsker at se

Bare på det emne, jeg spurgte om programmet.og DjElwis odpisał:
"Et godt program poczciwe MS Visio 2003."

DjDaniel11
indrømmet, at de ikke læse: D
Men tak for svaret;]Lagt efter 4 [timer] 39 [minutter]:Spørgsmål til opførelse af forfatteren (medmindre en anden kender meget tilfreds), i hvilken kategori tegning gjort, fordi der er et par .......

Tja, i alt ved jeg ikke ... blot give et nyt design og måle dimensioner og vægte.Men du kan bruge det før "entreprenørmaskiner".
Med venlig

Hej, så ser for første gang på dette projekt umiddelbart skojarzyło agter jeg med min ex.Når det planen at gøre 2-vejs.Til dette formål købte D220Ti Selen (hvis det var endnu ikke STXa fra D800).Chaufførerne dokupiłem "identiske" rør, som du lægger: D (jeg købte i sin Monacor'rze, fordi der i sammenligning med den Allegro forekom mig bedre, størrelse er en smule anderledes, jeg ved ikke, hvad vin kan måles noget er fake eller noget ...
http://monacor.djshop.pl/_monacor/produkt/4539, monacor.html.

Senere, undrende, hvad de skal give midten bas.Valget faldt på den eminence kappa12A men for nylig kom de STXy GDE25 og dem, der allerede er bestilt - 4
enheder med de karakteristika, de ser pæn og prisen meget lavere end kapp, for at sige det skader lidt kontanter og en lignende virkning kan ...

Jeg er sikker gerne dit design,
du har planer om at købe skum resistente akustisk,
men jeg troede at give den som en rist (men jeg ved ikke endnu).

Mit spørgsmål er, hvor er det købt drubbing han dexona gerne gitter og skum?
Hvordan har udskrivning på bagsiden kasetonie?Lagt efter 4 [minutter]:Åh, hvor har jeg kender ord - ikke billeder, jeg lagde mærke til:)

Jeg købte en dyne for alle ...Musik fra sælger-Service cost 21zl/mb men virkelig værd.
Mærkat på reden blev lavet ved kompie laserówce derefter trykkes på papir, og det samoprzylepnym nok:)
Og som for de nye til GDN STX'ów undtagen fristelser på august 2 stk så at forsøge at sammenligne dem med kniv og gaffel Kappami ser det ud til, at de vil spille meget ens:)
Jeg vil starte massive hoppen ved amatør designere nadstawek på højttalerne:)
D-800 har allerede vist sin klasse, og den pris slår alt ... jeg vil ikke tøve med at sammenligne dem Selen D220Ti.PSD2002 foran mig, og i henhold til pris-og lydkvalitet.

Kolonner åbenbaring, udførelse 1klasa.
Jeg har et spørgsmål ved hjælp af den splittelse, som du bruger dette sæt af musik og mere strejker: nadstawki om subbas?

Sondringen mellem crossoverze indstillet til 120 Hz.En affolkning af august jeg ikke kender til:), føres til separat ben.Bas fortsætter Alphard V6.0 (ikke grine, virkelig sætter 2x600W ved 8ohm og jeg har ingen problemer med det, og det lyder fantastisk på den ned) på en downhill LX 500. ADSBegge ender, så jeg har indstillet med hensyn til mængde, bassen er lidt gjort til slaver.Så ved udgangen af det jeg ved ikke, hvad der sker med støjsending:) kan det kontrolleres igen til en fest, så længe og være i stand til at garage:) til ADSI Clipy allerede begyndt at fange brand, og han spillede bas selv uden den frie clipów.Wogole przesterowałem ikke engang spidsen til en fest på subie .... i alt var det en sådan lejlighed var ok, fordi dansegulvet og alle de lokale 50m2 med 300m2 sket og derefter klagede hjørnerne, så du ikke kan sidde med sådan et beløb på bas: ) Musik spille på begivenheder, som ofte funky house, vokal hus, dyb chill, funky disco & 70'erne.Men i virkeligheden
er det sjældent bruger til hardware begivenheder, fordi de fleste spille på et diskotek.

Gitter kanter er foldet på en sådan måde, at gøre op afstanden fra højttalerne ok 1,5 cm på det laveste punkt, nemlig på de sider.Foldet på denne måde kan de sider så vidt præcise og stramme spasowanie gitter kolonne, som der ikke er nogen skruer i mit tilfælde.Ikke engang fra falder eller næve kopniaka sidder virkelig hårdt for at drage en historie - på toppen af svamp i midten er ikke anbragt på grill, gynger let, og læg dem i en maskestørrelse gitre Bent afdæmpet eksempel, og et uddrag imbus skotskternet.Det kan hurtigt vist på billederne, fordi de samme beskrivelse kan være utilstrækkelige og ikke afslutningen;)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back