Epson Stylus DX4050 ikke se en slagtekrop

L

laza1604

Guest
Efter indsættelse af en ny krop til printeren (selv købt originalen) printeren ikke se deres status (hvis blækket er i containere), og opfordrer hele tiden om kroppen af en ny udveksling, bemærket, at dette er kun, hvis alle 4 farver i printeren, hvis der er 3 farve, der ser disse tre, og han ved, at der er denne fjerde og advarer om udveksling af kun denne ene (der er ingen sammenhæng, da jeg fik ingen sorte er klar over, at der ikke er sort og gul Jeg fik det at vide, at der ikke er gul)
Jeg fandt, at printeren har en defekt strømforsyning chips kroppen, og dette er det rette forum til at skrive, fordi jeg ikke ved med sikkerhed, om en vel-diagnosen, og hvordan du løser sårbarheden printeren

Velkommen

Jeg har det samme problem, og spekulerede på, hvordan jeg løste det:)

Jeg foreslår at spørge sælgeren kroppe (minder om, at der har fundet modtagelse).
Chips i disse blæk er ældre end printeren.
En gang hvert par måneder Epson ændre softwaren i de nye printere, der resulterer i erstatning for det gamle ikke virkede.
De fleste af de udskiftninger på markedet opererer frit i udstyr fremstillet ved udgangen af 2008.
De nyere printere af 2009 erstatninger generelt ikke arbejde.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back