Er der nogen har QAM, QPSK, BPSK, osv. .. Matlab koder

R

Raghuvij

Guest
Hej, hej venner .. Jeg har brug Matlab koden til digital modulation ... ligesom ASK, PSK, BPSK, DPSK, QAM, QPSK, osv. .. Hvis du har det, kan du skrive, at ... Advance tnxs til dig

se vedlagte ved den måde er der mange andre på matlab fil center

Havde du Matlab 7,5-versionen, er der også nogle standard eksempler på graduering teknikker og endda IEEE 802,16 d 2004 WiMAX Simulink er eksistere. (Gå-> Hjælp-> bare skrive QAM eller QPSK ..) Enjoy!

Hej mashhur ikke kun matlab 7,5 har disse eksempler på de andre versioner indeholder mange eksempler tak for dit svar

Venligst jeg kan finde nogle kildekoden om ADSL-modem jeg nødt til at have nogle kildekoden venligst. Takket være en masse venner

Jeg skal bruge Matlab til at generere 64 QAM og også for at konvertere 64 QAM til 16qam

Hej ven, kan du ikke konvertere mellem dem, som jeg kender, men du kan demodulere ved 64 og derefter modulere på 16.

Hej aarr, Jeg har lige sendt dig en invitation, se din yahoo indbakke

Hej Jeg ønsker Matlab kode med sammenligning af Systems 8-PSK og 8-FSK er det let mine venner?

Hej AYa2002, tak u for ur svar .. Jeg gør det projekt baseret på repeater ... mens jeg arbejder, jeg har brug for programmet til at konvertere 16 QAM til 4qam ... som u sagde, at det kan konverteres gennem 16 QAM til baseband og derefter til 4qam .. kan u sende Matlab koden for ovenstående samtale AYA, så jeg kan fortsætte i mit projekt baseret på repeater .....

CLC, klare alle; DISP ('M-Array PSK Modulation')% skaber en tilfældig digitale besked M = input ('M =');% alfabet størrelse x = randint (input ('Antal binær bit stream ='), 1, M); nsample = 40;% oversampling sats. %%%%% Bruger M-PSK modulation til at producere yy = modulere (modem.pskmod (M), x);%%% følge med rektangulær puls forme. ypulse = rectpulse (y, nsample) stamceller (y (1:10), 'fyldt'), grid,%%%% overføre signalet via en AWGN Kanal ynoisy = AWGN (ypulse, indgang ('SNR i dB =') , 'målte');%%% Opret scattet plot fra støjende data scatterplot (ynoisy), grid,%%% downsample på modtageren. ydownsample = intdump (ynoisy, nsample)%%% demodulere ynoisy at gendanne meddelelsen. z = demodulere (modem.pskdemod (M), ydownsample), figur; udgaaende (2,1,1); stamceller (x (1:10), 'fyldt'), grid, udgaaende (2,1,2); stamceller (z (1:10), 'fyldt'), grid,%%% Check symbole erroe sats. [Num Ty] = symerr (x, z)

Hej Aya, Har du Spatial multiplexing Matlab kode og Space tidsblok kodning matlab kode? Jeg har virkelig brug for det. Jeg kunne finde nogle STBC kode på google, men det er ikke komplet, virker ikke. Giv mig hvis du har. Også ved du noget om precoding?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back