Er der nogen har QAM, QPSK, BPSK, osv. .. Matlab koder

Hej, jeg arbejder på 8PSK graduering for GSM ,,,,, kan du give mig nogle 8PSK koder

Hej alle. Jeg har brug for at generere en binær datastrøm varighed Ts. Efter, jeg har brug for at indsamle de selv bits til at skabe den i fase strøm og strække disse slot i varighed 2Ts. Jeg har brug for at gøre det samme for de ulige bits. Kan du hjælpe mig

Hej alle Er der nogen har en QAM eller QPSK passband mod / demod. M-filer? Jeg har prøvet at programmere det selv, men når jeg gange kvadratur komponent af synd jeg få værdier, meget tæt på 0, (jeg har ikke et problem, når jeg vælger lav Carrier frekvens), det ser sådan her ud: imag (Y (n)) * A * sin (2 * pi * Fc * t), mens Y (n) er den kvadratur komponent og Fc er 10000Hz. Når jeg multiplicere inphase komponent ved cos jeg får den rigtige signal, jeg ville sætte pris på hvis nogen kan forklare mig whas galt i min kode .. og også Hvis nogen kan sende mig til min e-mail eller indlæg her. m fil af QAM / QPSK passband Transiever.

[Quote = shlomyss] Hej alle Er der nogen har en QAM eller QPSK passband mod / demod. M-filer? Jeg har prøvet at programmere det selv, men når jeg gange kvadratur komponent af synd jeg få værdier, meget tæt på 0, (jeg har ikke et problem, når jeg vælger lav Carrier frekvens), det ser sådan her ud: imag (Y (n)) * A * sin (2 * pi * Fc * t), mens Y (n) er den kvadratur komponent og Fc er 10000Hz. Når jeg multiplicere inphase komponent ved cos jeg får den rigtige signal, jeg ville sætte pris på hvis nogen kan forklare mig whas galt i min kode .. og også Hvis nogen kan sende mig til min e-mail eller post her m fil af QAM / QPSK passband Transiever [/quote] se dette indlæg:.. http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p = 1151833 # 1151833

Jeg var faktisk beder om. M-fil, ikke Simulink-filer jeg har brug for dette arbejde til mit afgangsprojekt, og det har for mig Matlab. M-filer Tak for you'r indsats alligevel. Hvis nogen venlig kan hjælpe mig med mit problem, vil det være fantastisk.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back