Er du interesseret i Kina?

tak for det råd, Jason-dong
Har du nogen idé om glasemballage markedsudviklingen i Kina?
zaijian

Hej alle,
I min vision: Hvad er det mest tiltrækker aspekt af det kinesiske marked er de lave omkostninger til produktion mange gange vi kan finde produkter ti gange billigere end tilsvarende produkter bygget i Europa eller USA.Så producerer i Kina leverer til hele verden faktisk er en fælles opgave for store virksomheder.Det vigtigste spørgsmål er: hvor mange gang denne filosofi kan vare?For at opnå lave priser, dets behov for at få dårlig kvalitet, folk tjener meget lave lønninger, og mange andre faktorer sikkerhedsstillelse med effekter i lang tid, ord (som f.eks omgivende pleje politikker) ...

Kinesiske venner, mine kommentarer aren t i dårlig fornemmelse, men hvad Hej kan se tænkte medierne er, at kineserne er en slags slave, med en tung g.overnment, og alt dette politik for lave lønninger -> billige produkter don t guider dig til et bedre liv.

NeuralC

Jeg tror ikke kun de lave omkostninger til produktion, Kina er også et meget stort marked.Right?

Flere og flere mennesker bruger de produkter, der produceres i Kina."dårlig kvalitet" kan ikke forklare dette, lave lønninger er på grund af de lave omkostninger i livet.

Jeg må sige, at du kender alt mindre om Kina!JasonTilføjet efter 3 minutter:Ingen kan stoppe Kinas voksende op og internationalisering.hehe

Faktisk kan du finde en masse produktioner i Kina i USA, men hvad er de?Generelt, tøj, legetøj, sko, og denne form for foderstoffer.Med andre ord, er de ting, der har meget lidt at gøre med high-tech.Ja, kan disse ting bringe overskud til Kina i en kort tid, men hvad er det næste?Hvis det varer for lang tid, kan jeg sige, at Kina ikke ville drage fordel af det i en lang sigt.

Det er nemt at finde et job i Kina, men du kan opleve, at du
kan ikke have et godt liv dér.

HejJeg havde været i Kina flere gange.Der er god engelsk speking folk, men for at gøre forretninger er det bedre at forstå og kommunikere på Chineese language.Also deres cultre.Leveomkostningerne er langsom i Kina, og fordi Lowe salary.But alll Chineese arbejdere ikke har en komfortabel levestandard som de vestlige lande.Arbejder ikke for fødevarer alene.Levestandarden for Arbejderne har til endnu bedre til at producere bedre produkter.
Hvis Chineese regeringen og virksomhederne er opmærksomme på dette, så med sine enorme ressourcer
Menneskets materiale den kan tjene til hele verden.

Hej,
Jeg leder efter kinesiske virksomheder, der sælger elektroniske komponenter, CAPS, Resisstors osv. i 1000'erne, kender du en virksomhed i Kina, som beskæftiger sig med "små" mængder?

Virkelig sætter pris på din hjælp,
/ Farhad

farhada skrev:

Hej,

Jeg leder efter kinesiske virksomheder, der sælger elektroniske komponenter, CAPS, Resisstors osv. i 1000'erne, kender du en virksomhed i Kina, som beskæftiger sig med "små" mængder?Virkelig sætter pris på din hjælp,

/ Farhad

Hi NeuralC,

Ja det er sandt, at Kina er attraktivt dels fordi du kan lave produkter med meget lavere omkostninger end i Europa eller USA.Mennesker i Kina tjener relativt lavere lønninger, og lever relativt dårligere liv.Det er sandt.

Men du også nødt til at forstå betydningen af "catching up", som ikke kan udføres i et minut, og er nødt til at ske skridt for skridt.At sælge ikke-tech produkter til det internationale marked er, hvad Kina gør nu, og er, hvad hun gør nu for at sælge højteknologiske produkter i morgen.

Et andet forslag, aldrig tro på medierne.Tro på hvad du ser, og hvad du mener.Anyway, velkommen til Kina, prisen her er stadig lav lige nu.=)

Hilsen,
eco

neuralc skrev:

Hej alle,

I min vision: Hvad er det mest tiltrækker aspekt af det kinesiske marked er de lave omkostninger til produktion mange gange vi kan finde produkter ti gange billigere end tilsvarende produkter bygget i Europa eller USA.
Så producerer i Kina leverer til hele verden faktisk er en fælles opgave for store virksomheder.
Det vigtigste spørgsmål er: hvor mange gang denne filosofi kan vare?
For at opnå lave priser, dets behov for at få dårlig kvalitet, folk tjener meget lave lønninger, og mange andre faktorer sikkerhedsstillelse med effekter i lang tid, ord (som f.eks omgivende pleje politikker) ...Kinesiske venner, mine kommentarer aren t i dårlig fornemmelse, men hvad Hej kan se tænkte medierne er, at kineserne er en slags slave, med en tung g.overnment, og alt dette politik for lave lønninger -> billige produkter don t guider dig til et bedre liv.NeuralC

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back