Fase Array Antenne

hi timelord

hvis du uploade ting til andre mappe, pls lad os vide,

Længere om Kobling: Prøv at læse "Relevans af tilkoblingsanordning virkninger på DRA array design" på IEEE Transaktioner på Antenner og opformering af februar 2003 .... Der er en introduktion til gensidig koblinger, en dejlig måde at holde dem i konto (desværre nyttig for DRA kun) og en nyttig metode til simulering generalomkostninger reduktion

Februar 2003?MRM Det
er umuligt.Check den dato, jeg vidste, at IEEE Juanuary 2003 er ikke klar ...
Anyway, hvis du har artiklen, kan du uploade det?

Tak
Lupin

For Egliu: Jeg fandt nogle materiale (IEEE) om Ratevis Arrays ...Hvad synes du?

For TimeLord: Har du artikler om Ratevis Arrays eller Antenner generelt på AP Symposium?

Hilsen
Lupin

hi egliu,
Jeg er bange for, at jeg dont er helt enig med dig.Hvis du har en lav sidelobe array for
f.eks 40dB SLL bør du overveje alle sammenkoblingsanordninger vilkår, som er højere i denne værdi (hvis copling til tredje element er højere end 40db bør du også overveje det).Under alle omstændigheder er jeg igen insistere på magnetisering fejl spørgsmål.For at have en stram styring af SLL den vigtigste faktor er den magnetisering fejl.pls.tjekke radar håndbog.Der er også en ganske pæn papir ved požar og Kaufman (APS august 90) som analyserer flere emner på fejl i lav sidelobe microstrip antenner, og det konkluderer de excitations og elementer positioner som de mest signifikante ansvarlige for fejl i SLL.Naturligvis følsomhed er knyttet til antallet af elementer i array (jo flere jo lavere følsomhed, så et bredt spektrum tillader større fejl).
på den anden side er det også indlysende, at hvis koblinger kan tages hensyn til den syntese vil blive meget bedre, og faktisk scanne blindhed opstår med effekten af de element koblinger, så hvis jamez ønsker at tage dette i betragtning Han skal omfatte koblinger i simuleringerne (Bad luck!!).

hilsen

Prøv at handle på det element faktor, ikke kun i array faktor.I dette tilfælde kan du opnå dette SLL ved at inddele den i to faktorer:
For det første en følge af den element faktor og den anden på grund af array.
Af den måde, du
har en anden grad af frihed, der er brug af reflekser (ikke nødvendigt parabolics).
farvel

Hi MRM,
er u involveret i Ratevis array undersøgelse?Jeg har myu egen kode, og jeg vil gerne sammenligne det gode i de resultater, simulation tid med en person.Kan vi arbejde sammen?

Hilsen
Lupin

Hi Lupin
Jeg var gradueret studere antenner.
Jeg
vil være glad for at tale med dig om vores interesse ... kan du fortælle mig mere om din simuleringer.Nu er jeg ikke arbejder på antenner, og jeg har ikke meget simulatorer ... men jeg kan stadig huske noget, og selv om dette kunne være nytteløst for dig, vil det være morsomt.
Ved
MRM

Kære lupin,
Da jeg havde problemer med min postkasse,
skal du skrive noget herefter til at kontakte mig.
Merry Xmas MRM

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back