Fase margin i Laplace ligninger

Kære LVW Hej Tak for din gode råd. Jeg tror, ​​at du har ret. Jeg elsker at lære nye ting, men når jeg læser nogle bøger, blev de kompliceret. og var ikke praktisk. Jeg vil være glad, hvis du indfører nogle bøger på dette område. Jeg er ny til styresystemer og loop stabilisering. men ikke i alle elektronik. : Smil: og jeg ønsker at lære nye ting, men jeg ved ikke, hvordan kan jeg finde navnet på praktiske bøger i styresystemer og loop stabilisering. er det muligt, at du guide mig til at finde navnet på praktiske bøger på dette område, du? hvis du hjælpe mig med at finde navnet på, dem, vil jeg købe disse bøger, og jeg vil læse dem alle, hurtigt og omhyggeligt. Jeg elsker at læse gode bøger i elektronik. Engang tak for dit gode råd. Med venlig hilsen Goldsmith

Kære Goldsmith, er jeg bange for ikke at være den rette person til at anbefale egnede bøger på engelsk (jeg er tysk). Jeg er sikker på, at nogle andre forum medlemmer kunne give dig nogle gode anbefalinger. Ikke desto mindre, nogle kommentarer til dit sidste indlæg: Før studere loop stabilisering og beslægtede områder du skal blive fortrolig med flere grundlæggende. Her er nogle nøgleord: (hvorfor?) Feedback (hvorfor?), Loop gain og tilbagemeldinger faktor, fase / gevinst margin, svingning tilstand, Bode Diagram (princippet), komplekse frekvens s, hvilket betyder, poler og nulpunkter, Nyquist diagram, .. .

Kære LVW Jeg vil gerne give løfte til dig, at jeg lærer ting, som du foreslog mig perfekt og omhyggeligt og hurtigt. Igen tak for din tålmodighed og vejledning. Med venlig hilsen Goldsmith

Forvirrende tråd. Bode plot af denne ideelle operationsforstærker vil vise gevinst starter ved lav frekvens på RF / Rin = R5/R1 = 1. Ved frekvensen, hvor R5 = 1/2PiF vil forstærkningsprofilen være 3 dB nede og -45 grader faseforskydning. efter, at gevinsten falder 20 dB / dekade, og den fase i sidste ende når -90 grader. Ud fra ovenstående, kan du nemt skitsere Bode diagrammet. For en ideel operationsforstærker, er der ingen beregning fasemarginen ... det er stabilt ved alle frekvenser. Hvis du ønsker at tegne en virkelige verden Bode diagram for en virkelig verden LM118 operationsforstærker, skal du gå til databladet og finde ud af de interne poler og nulpunkter af OP AMP, og omfatter enhver belastning reaktans for, at finde ud af en fasemarginen. Hvis du har brugt, at operationsforstærker kredsløb i et større feedback-system (for eksempel tilføje en motor til en belastning og en positionssensor som input), så man kunne tale om systemets fase margin i en mere meningsfuld måde.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back