S
shaq
Guest
Kære alle, Er det vigtigt, at fase-margin på opamp i båndgab reference? Og jeg vil gerne vide, hvad der er den vigtigste af opamp i båndgab reference. Plz giv mig flere forslag. Tak så meget!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jeg tror ikke, fase margin er vigtigt for opamp, der anvendes i båndgab. fordi båndgab er næsten en fm kredsløb og fm vinding og forskydningen af den opamp måske mere vigtigt. Hej Først og fremmest for alle systemer med feedback til arbejde ordentligt, de skal være stabile ellers du ønsker en oscillator eller sådan noget! For så vidt angår båndgab, dc vinde, offset og PSRR er alle meget vigtige parametre udover stabilitetsproblemer. Håber det hjælper! angår, jordan76
Tak for dit forslag![quote = winsonpku] Jeg tror ikke, fase margin er vigtigt for opamp, der anvendes i båndgab. fordi båndgab er næsten en fm kredsløb og fm vinding og forskydningen af den opamp måske mere vigtigt. Hej Først og fremmest for alle systemer med feedback til arbejde ordentligt, de skal være stabile ellers du ønsker en oscillator eller sådan noget! For så vidt angår båndgab, dc vinde, offset og PSRR er alle meget vigtige parametre udover stabilitetsproblemer. Håber det hjælper! hilsen jordan76
Jeg gætter "AZ" betyder auto-nul teknik til at fjerne DC offset spænding. Du kan søge efter flere detaljer i IEEE tidsskrifter eller google på nettet. angår, jordan76
[size = 2] [color = # 999999] Tilføjet efter 3 minutter: [/color] [/size] Hvorfor store løbende vil reducere produktionen støj?Hej Alle, når ur leverer RF kredsløb, der er følsomme over for støj u bør indtage større strøm i BG opamp at minimere output støj.