Fase margin på opamp i båndgab reference

S

shaq

Guest
Kære alle, Er det vigtigt, at fase-margin på opamp i båndgab reference? Og jeg vil gerne vide, hvad der er den vigtigste af opamp i båndgab reference. Plz giv mig flere forslag. Tak så meget!!

Fase magin er nødvendig. Gain er vigtigt at sikre, at spændinger af de positive og negitive indgangsterminaler er lige, også. og andre PSRR er også vigtigt for båndgab spænding undepending på forsyningsspændingen, tror jeg.

Jeg tror ikke, fase margin er vigtigt for opamp, der anvendes i båndgab. fordi båndgab er næsten en fm kredsløb og fm vinding og forskydningen af den opamp måske mere vigtigt. [Quote = Shaq] Kære alle, Er det vigtigt, at fase-margin på opamp i båndgab reference? Og jeg vil gerne vide, hvad der er den vigtigste af opamp i båndgab reference. Plz giv mig flere forslag. Tak så meget !!!![/quote]

Jeg tror fase margin er vigtigt at stabilisere båndgab referencesystem.

oh min! Nogen siger fase margin er ikke vigtigt, den anden siger vigtig. Hvoraf den ene er korrekt? Jeg er så forvirret.

Jeg tror ikke, fase margin er vigtigt for opamp, der anvendes i båndgab. fordi båndgab er næsten en fm kredsløb og fm vinding og forskydningen af den opamp måske mere vigtigt. Hej Først og fremmest for alle systemer med feedback til arbejde ordentligt, de skal være stabile ellers du ønsker en oscillator eller sådan noget! For så vidt angår båndgab, dc vinde, offset og PSRR er alle meget vigtige parametre udover stabilitetsproblemer. Håber det hjælper! angår, jordan76

[quote = winsonpku] Jeg tror ikke, fase margin er vigtigt for opamp, der anvendes i båndgab. fordi båndgab er næsten en fm kredsløb og fm vinding og forskydningen af den opamp måske mere vigtigt. Hej Først og fremmest for alle systemer med feedback til arbejde ordentligt, de skal være stabile ellers du ønsker en oscillator eller sådan noget! For så vidt angår båndgab, dc vinde, offset og PSRR er alle meget vigtige parametre udover stabilitetsproblemer. Håber det hjælper! hilsen jordan76
Tak for dit forslag!

Andre end jordan76 forslag, tillad mig at minde om, at, indgangstrin matchning af denne opamp er altid på toppen af listen, fordi dette er en donimant faktor udgangsspænding spredning. Have det sjovt

Her har jeg en lille quetion er det sådan at minimere vos af opamp i båndgab reference kredsløb.

Fase margin er en vigtig parameter for at opamp. Hvis du ikke designe godt, vil opamp oscillate.AZ kan reducere udligne spænding.

[Quote = iocx] Fase margin er en vigtig parameter for at opamp. Hvis du ikke designe godt, vil opamp oscillate.AZ kan reducere udligne spænding. [/Quote] Kære iocx Hvad er "AZ"?

Nå matcher i layout reducere offset Desuden starte op er vigtigt

For ethvert system, er stablity vigtigt, men når man tænker på det, skal du sørge for, hvilken sløjfe du overveje.

[Quote = eng_Semi] Må ikke pleje med PM af opamp MEN tage sig af PM af løkken [/quote] Må ikke bekymre sig om PM, men BJT?

Hej Alle PM af opamp sig selv er ikke så vigtigt imidlertid PM af hele løkken bør overvejes nøje for at undgå svingninger. Også PSRR af Opamp skal maksimeres så meget som u kan, for at opnå en forsyne uafhængige BG reference. og når ur leverer RF kredsløb, der er følsomme over for støj u bør indtage større strøm i BG opamp at minimere output støj. Også det misforhold mellem den opamp bør minimeres så meget som u kan ved layout og kredsløb overvejelser.

Jeg gætter "AZ" betyder auto-nul teknik til at fjerne DC offset spænding. Du kan søge efter flere detaljer i IEEE tidsskrifter eller google på nettet. angår, jordan76

Chopper stabilisering kan også reducere offset spænding opamp.

[Quote = Shaq] Her har jeg en lille quetion er det sådan at minimere vos af opamp i båndgab reference kredsløb. [/Quote] Samme teknikker, der gælder for opamp gælder også for Bandgap. Nogle af dem: 1. fælles tyngdepunkt layout for input diff-par 2. Lav VDsat for input diff-par. 3. Dimensionering af 2. fase af input TR. & 1. etape belastning TRS i forhold til deres strøm. Regards

kan du forklare det andet spørgsmål i detaljer? Jeg kan ikke forstå lave Vdsat kan reducere offest af opamp
[size = 2] [color = # 999999] Tilføjet efter 3 minutter: [/color] [/size] Hvorfor store løbende vil reducere produktionen støj?
Hej Alle, når ur leverer RF kredsløb, der er følsomme over for støj u bør indtage større strøm i BG opamp at minimere output støj.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back