Fase margin på opamp i båndgab reference

[Quote = winsonpku] kan du forklare det andet spørgsmål i detaljer? Jeg kan ikke forstå lave Vdsat kan reducere offest af opamp [/quote] Lad os antage, at der er en diffrence af 'di' i diff-pair strømninger på grund af misforholdet. Dette vil blive set på input som et I / P OFFSET = 'di / GM'. Her 'gm' er 'GM' af diffpair. Så for at have lav udligne "GM" bør være mere dvs. for en given 'Id', 'vdsat "bør være lav. (Ref: Baker, Lee, Boyce). Håber jeg kan gøre min pointe klar. Regards

Tak for din varme forklaring. Faktisk tror jeg reducere modregning af opamp, biger gm input transistor er mere præcis end lavere Vdsat. [Quote = IPSC] [quote = winsonpku] kan du forklare det andet spørgsmål i detaljer? Jeg kan ikke forstå lave Vdsat kan reducere offest af opamp [/quote] Lad os antage, at der er en diffrence af 'di' i diff-pair strømninger på grund af misforholdet. Dette vil blive set på input som et I / P OFFSET = 'di / GM'. Her 'gm' er 'GM' af diffpair. Så for at have lav udligne "GM" bør være mere dvs. for en given 'Id', 'vdsat "bør være lav. (Ref: Baker, Lee, Boyce). Håber jeg kan gøre min pointe klar. Hensyn til [/quote]

Så jeg har brug for større størrelse af diff-par, fordi GM skal være større, right?
ja, du har ret!, Shaq winsonpku, jeg er enig med dig.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back