Fingeraftryk feature extraction - matlab

Der er masser af algoritme og metoder til genkendelse af fingeraftryk. Afhænger af dit projekt krav og din fordel. Du kan læse nogle bøger eller artikler om dette og derefter beslutte en god algoritme. Jeg bruger neurale netværk, er det ganske godt. En anden populær metode er bagateller baseret matching.

hi porre ... Tillykke! I mine aflagte Også det centrale punkt er ikke korrekt hele tiden. Men acceptabelt ... Så fortsatte med polyomial model Am ikke træne med neurale netværk ...

Hej, Meka jeg er glad for at høre fra dig igen. Polynomiel model er en anden metode til fingeraftryk matching. Ønsker dig alt det bedste.

Kære Meka jeg brugte din kode. det er at fungere bedre. men hvorfor den ikke trækker de centrale punkter på fingeraftryk billedet. hvis du kan fortælle mig om den fulde kode venlig hilsen Ali

hej alle Jeg forsøger at gennemføre mit eget genkendelsessystem til afgangsprojekt ..... kan nogen hjælpe mig med nogle koder især påvise sigularites (kerne, delta) takket med hensyn yousi

Hej alle Jeg har implementeret Orientering Estimation kode, men jeg ved ikke, om værdierne er korrekte eller ej .. Jeg bruger Java (til læsning og visning af billeder) og C (for algoritmer) for min gennemførelse kan nogen hjælpe mig ud af hvordan du kontrollere, om de værdier, jeg har fået er korrekte eller ej? også, hvordan kan jeg tegne orienteringen billedet, som det er vist overalt? plz hjælp

hej alle im arbejder også på fingeraftryk aner jeg HAV skrevet koden for denne og dens arbejde, så alle har brug for hjælp im klar til at yde

Hej Jeg skal bruge koden til fingerrint recoginition til min gradulation poject Please, hjælp mig

[Quote = vurgac] hvorfor vi ikke kan se corepoint på fingeraftryksbilleder? [/Quote] Hvad du mener med ikke kan se corepoint?

hey porre plz hjælp mig jeg kender u hv gjort nogle betydeligt arbejde i fingeraftryksgenkendelse jeg hv implementeret minutae saftpresser og core punkt, og jeg NW ønsker at gå videre til minutae matchende kan u pls fortælle mig hvordan man komme videre i mit projekt forventer en hurtigt svar hilsen

middelværdi af show corepoint om fingeraftryk billede samme dette billede [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1. minutter: [/color] [/size] [quote = leekk8] [quote = vurgac], hvorfor vi ikke kan se corepoint på fingeraftryksbilleder? [/quote] Hvad du mener med ikke kan se corepoint? [/quote] samme billede

hi leekk ...... im laver et projekt om fingeraftryk matchende ...... im benytter den samme algoritme som ur ved hjælp af ....... men i min algoritme orientering felt er ikke korrekt ...... Jeg vil være meget taknemmelig, hvis u kan hjælpe mig ..... [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1. minutter:. [/Color] [/size] mere end jeg bruger c # netto til dette projekt .......

Jeg har et fingeraftryk funktioner højderyg slutter og bifurkation udvinding algoritme, men jeg ved ikke helt hvordan det fungerer ...... im knyttet her, det kan være til gavn for som1 og hvis som1 ved, hvordan det virker plz dele med mig ..

Hej Eksperter, Jeg arbejder på en finger print projekt, hvor jeg skal beregne Core & Delta afsløring og bagateller Detection. Var der nogen gennemføre dette? Kan nogen hjælpe mig med koden venligst. Thanks

Hie der .. im laver et projekt om fingeraftryk aner. Også .. Jeg har gjort med min Matlab koder for pre forarbejdning n feature extraction ... men im fast på den efterfølgende behandling del .. hvor vi er nødt til at fjerne de falske bagateller punkter. kan nogen hjælpe mig over her ... min underkastelse er snart n im fast:. græde:

hej Meka Jeg prøvede koden u skrev, det er ikke arbejder hv u gjort noget improvemnts i koden, pls fortælle. På forhånd tak

plz fortælle mig metoder til feature extraction jeg kender minutia metode svar ......

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back