FM transmitter

ingen ændringer i form af ting.for to år med interesse i det emne, selv i standarden.om dette projekt,
skal du gøre det på det første design pladen,
er det kun meget mindre, om de voksende spændinger kan altid eksperiment, øverste tranzystorki brænder for nogle få cents, men konkluderer zapewnw par ting fra denne erfaring.Hvis du ønsker at gøre naprwade stabile transmitter til at søge i online-ordningen "Veronica" - en temmelig populær radyjka hastighed afgangsåbning som let kan 4 watt.nemt at udvide senere på stereo kodeenhed, frekvens syntese, RDS og andre pierdółki: DW pirater, mest for nylig skiftede til Internet radio, er mindre belastende for miljøet, er enklere, og tilbyde langt højere kvalitet (f.eks southcast) og er af en vis legalniesze FM-ie (du kan kun placere disse ZAIKS-).kan i denne retning kan følge?

Jeg har et lille pytanko nemlig hvad der er tykkelsen af wiren tændspole der er blevet gjort?

For begyndere vil jeg anbefale en generator Seiler, er meget stabil, kan du røre antennen og det ikke virker przestraja.Den skematiske generator er stabil nok.Som for gennemførelsen af pladen, så nadajniczek gjort på pladen 4-gange mindre, ikke engang ønsker at bide pladen, blot klippe og dłutko vej.

Hvis du ønsker at opbygge en enkel og stabil sendere, anbefaler
jeg i begyndelsen af kortbølgeterapi båndet.Fordi systemerne er enkle og stabiliseret kvarts.Vi anbefaler også en bog, guide og radioamatora Guide ultrakrótkofalowca.Sidstnævnte kan downloades fra netu.
http://winntbg.bg.agh.edu.pl/skrypty2/0067/main.html

układzik omhyggeligt konstrueret, minder mig om min første układziki vedrørende sendere til at følge de råd som najkrórsze opkald
på grund af dannelsen af de supplerende induktiv og kapacitiv modstand, enkle układziki bedst sker i form af oversvømmelser pajączka og termisk selvklæbende, naturligvis med adgang til trymera.Det er en foranstaltning i et stabilt - besidder frekvens.
Held og lykke ;-)

trebuch1 wrote:

I forbindelse med "uddannelse" er lanceret på min computer ved bordet af dine stavefejl.
I elektronik kan ikke se noget undervisningsmateriale.

En pytanko, nogen kender noget i en avis denne stil, der har givet mig mulighed for at læse den tidsplan?

Skriv hvad du ved ikke at forsøge at hjælpe dig.

: D: D: D: D: D

Velkommen!Jeg er et stykke elektronik, og jeg har kun 16 år.Han ønsker at bygge sin egen senderen.Nemlig,
Er det muligt at bygge en sender i hovedet med en TV?Thanks in advance
lem og Papirkurv fra dit indlæg!: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back