Formål:

Ł

ŁukaszK

Guest
Formål:
Disse kolonner dannes hovedsageligt ved siden af diyaudio.pl, tak for at hjælpe til forfatter steder, og alle dem, der svarede på mine spørgsmål om de lokale fora.Målet var simpelt billige niezaduże, slanke søjler til at lytte til musik på mit værelse som niezadużuym der er 16m ^ 2Dette er mit første kolonne, og har en form for forsøg på at kontrollere.

Byggeri:
Taler, der har anvendt 2 x stx 14/50/4 serieforbindes og kopółka Tesla, kendt og holdt af ARV 104/03/8.Fordelingen af båndbredde odpoiwiada crossover janbo type J-2 division i 4300 12/12, eftermonteres med en lyddæmper på wysokotonowca, alle er tilsluttet kabel 2x2, 5mm ^ 2 !!!!!.Dæk med en tykkelse på 18mm spånplade skruer pożądnie snoet płytGK, har dimensioner 1000x175x250 mm placeres på holderen, og en ekstra lille cokoliku, der tilføjer endnu et yderligere 4 cm.Kopólka med sit eget lille rum.Indvendigt volumen på 20 liter, takket være de indvendige rum, hvilket yderligere stivner hele kolonnen.Basrefleks placeret på bagsiden, ośrednicy 50mm, sandsynligvis tunet til 47 Hz.Boliger wytłumina svamp 3cm på hver væg ud til højtalerne.Finish er blank, sort lak.

Hør:
I mit spil meget pænt sammenlignet jeg det med højttalerne min ven 3 Way fronter sony hjemmebiograf på 20, viste det sig meget godt til trods for at bashøjttaler 14 for at give endnu mere end de soniale, så er det diskant, kun for hvad der kunne være doczepicz er et medie, men det er vanskeligt at sammenligne 3 og 2 Way konstrkcje i denne parameter.Selv længe det ikke stamme at lytte til højt, bassen er dynamisk og ikke en multi highs ikke irritere.

Omkostninger:
4 x stx14/50/4 terminaler bass reflex tube-forsendelsesomkostninger 114zł
2 x ARV 104/03/8 - 75zł
plader med cut-off skruer lim skruenøgler skruer og håndtag - 60zł
finish (maling primer opløsningsmidler) - PLN 40
afbrydere janbo J-2 forsendelse - 80zł
kabel 2x2, 5mm ^ 2 15m - 20zł

ALT: 389zł

Nu Ulemper:
- Coating maling kom ikke som sådan ville være, kunne være glattere
- Mangel på højttalere podfrezowań5.jpgBeskrivelse:n / a

Velkommen
Very nice.Et le altid være der, men:) Hvordan vil jeg gøre, så ville jeg være okleił dem i farve eller noget bebli ligheder.Owiele til at se bedre (mere professionelt), men som i begyndelsen af dette er omkringMed venlig hilsen

Kolonner nice, slank og høj.Transducere temmelig god bas og fremragende wysokotnowe.Jeg kan godt lide disse standpladser.Fortæl tvivl om, hvorvidt eller ikke de pigge i bunden af kolonnen?Derefter på, at august cokoliku til okarły og robiłyby huller i gulvet.Det bør tænke over dette.

Pozdro

Kolonner ikke obklejałem under farven på møbler, da det vil spille i dette rum, hvilke billeder der er foretaget, er der kun kontrolleres som Graja fordi dette værelse er meget Lasha i form af, hvor lyden af min hver dag vil blive afspillet.
med hensyn til de pigge, hvilket vil være ufarlig for pigge er der selvfølgelig opstå.
Jeg er så glad, at jeg gerne:]

Kolonne cool:) Meget!Som muse er bedst egnet?Som bassen?Hvad er din amp?
Cool, mor ønsker dette ...medmindre jeg er nødt til at gøre i sommeren:)

Bassen er overraskende, meget dynamisk dynamisk føler gulvet skælvede, selv om en beskeden 14Jeg hellere lytte til musik klub med masser af bas, som jeg tegner en masse Drumów og elegant, jeg er meget zadowolony.Tymczasowo er drevet af strej værdi 303 25W per kanal, men vi snart skifte til en mere kraftfuld receiver, fordi disse højttalere er meget prądożerne.

STX'y er ingen stærke mocowo forbandet hårdt med deres tyre.En bas, at dette sandsynligvis er cool, fordi der er to 14Jeg har bedt skołuj en sten og en test, hvor midt toner, som wokalik og gitarke solo, jeg er nysgerrig efter, hvordan det går.

Hvad angår vokal, der er meget klare og rene, og det stadig gitarki solo troszku jeg nødt til at finde jeg har ikke fundet nogen egnet sange.Jeg tror, at nogle kąkrety og jeg bringe det muligvis orzesłucham.
kolonner er meget gode til at lytte til muse i huset, jeg ved ikke hvordan det skal kontrolleres i august fremhævede nogle interne arrangementer i maj, fordi nogle lav effektivitet højttaler średnionisko tone, fordi kun 84dB, at så få en spiller på små partier, der ville have været bedre, men de 17 STX 30 liter, det samme boks wmiary kun uden intern splittelse, en bas-refleks tunet en smule lavere, og sandsynligvis vil git.

Jeg kan godt lide dit udseende kolumienki.Ciekawie kontrast mellem de gule og sorte beklædning membraner.Tror du, at disse kolonner Tosca 303 er for lidt?Spørge, om forstærkeren ikke er tilfældet przenosoi fra 40Hz til 16kHz?Hvis det ikke forstyrrer,,''hørt hele bjergkæder?Og endnu et sådant spørgsmål, hvordan de passer disse kolonner med hensyn til lydeffektniveau for den midterste klassen, f.eks tårnet?Spil højere?
Pozdrawiam

Disse kolonner Graja højt nok til at tvinge folk przebywającyhc i det rum, hvor til at spille hårdt nok til at hæve stemmen.
Hvad bandet egentlig ikke noget imod denne grænse på 16kHz, prznajmniej Jeg kan ikke høre noget.

Tillykke!Kolonner ser godt ud, formentlig også spillet ganske godt, men sich effektivitet er formentlig meget lav.Hvorfor har du ikke besluttet, om højttalere med papir (SC tegn)?

Du siger, at beskylder klubben muse på dem?Jeg gør bedst! "?E er græsning!:) Jeg vil også lytte til denne stil, i almindelighed, men også andre gange.Hvor hen til techno og d'n'b til at give store:)
Åh, jeg ved ikke hvad de skal kierowałeś i fastsættelsen af konfigurationen af transducere?Denne diskant mellem mid-bas ...Jeg ved, at de gør det, men tilsyneladende sopranówki bør være på øret ...
SP SC Bezi sorte version er værre, tror du?
Fordi jeg planlagt at gøre træ og ikke sort, så det vil se ud Weima disse Żółtki:)
Og kan du vide, hvordan man spiller Altusy300?Hvordan man skriver, så sammenligning ...
Pozdrawiam!

Hvorfor ikke sc, ss siden august "er af bedre og forskelle i deres behandling egenskaber helst ikke høre.
Hvad er der egentlig ingen effektivitet er ikke høj, men for at lytte til mine muse og większoąść nok folk ville sikkert også tilfreds.Til sammenligning er GDN 17/80 STX-og effektiviteten vil kun være på omkring 2dB større, og det er ikke en stor forskel.
Jeg sammenlignede disse kolonner ikke at altusów 300, fordi de snarere, at min altusy spiste til morgenmad, fordi de svarer til en 30 cm bas højttaler, men også prisen er tilsvarende højere atusów, næsten 3 gange prisen på min.

2dB er en stor forskel, så glem ikke med en logaritmisk skala, jo mere 2dB akustiske trykket er omkring 2 / 3 større og 3dB er som hvis du havde to gange kraftigere

Jeg har (for nogen tid siden allerede) er meget ens podłogówki, herunder STX 14/50/4 SS x 2 pr kolonne, dette wysokoton TW305 Alpierda (ingen kommentar: P).Det er som du skriver, er der ingen lille foranstaltning, men bassen er blød og det er et parti, kan nogle stykker endda føle panache subwoofer: D Alt i alt er jeg tilfreds med disse podłogówek, og det eneste, der ærgrer mig frygteligt er 80 dB (den Dette er desværre ikke poszaleje (Velegnet til afslapning eller ser film, men selv i tilfælde af et hjem er ikke længere nok ... Lyden er behagelig, ikke trættende (selv først, kort tid efter konstruktion og tilslutning virkede meget męczoące przydepniętego til mit øre: P) og spiller også meget anstændigt ... I mit stx'y spille i kasser omkring 26 literków og TW i et separat kammer (lidt ligesom en masse af disse stx'y, men det giver dig gode råd og bas gå ned ringe: D). Med hensyn til TW, hmmm .. jeg ikke anbefale ... Sidst podłogówki spillet på osiemnastce (med Tonsilami - Blues kolonne sandsynligvis 150 - og subem på stx'ie 27/150/4 SS) og har dårlig TW selvdestruktion ;(... Nå, medmindre så når det kommer til disse konverteringsprogrammer ... Åh, det kører Marantz MR-215, 1978: D - Spillet ser godt ud og kunne også være dejligt: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back