forstærker 4x 40W på TDA 8571

Jeg vil også skrive et indlæg, men jeg vil ikke blive negativt kritiseret projektet.Generelt har jeg ikke noget imod, at sættet var installeret.Og hvorfor ikke?Du kan allerede har det, og ønsker at bruge det.Kabel signal input og output er pæn og pospinane.Gør dette forbløffe (hvis der stadig noget, vil komme: D) og sammenfald mellem forstærker.Boligmarkedet er fint.
Det eneste, jeg ville ændre, hvis jeg gjorde dette dække af forstærkeren og indgangssignal (czincze) zamontowałbym nedenfor, diode, (eller på zamieniłbym Jacki.)
Som for mig, 4 / 5

men det andet mate kortyleski et sådant system allerede odpalałem med CB og så strømforsynings

Velkommen ..projekt som det mest wg.mnie OK
Og alle var podpina til mig:)
Jeg gjorde wzmaka 2x20 WATT om TDA 2030 i..ikke virker ..
Højttaler forbindelse, men hvordan eller membran skubber toppen eller "suget" det.
Nogen ved, hvad der kunne være årsagen?
pozdrawiam!

Udkast til et meget smukt, og det ser ud som dig, at dette var et velgennemtænkt.Tillykke!Et sted du kan planlægge pladen, og hvad var prisen for denne forstærker?

model af pladen: http://www.cyfronika.com.pl/kityAVT/avt2499pdf.pdf
plade: http://www.sklep.avt.com.pl/go/_search/full_search.php?SEARCH_FORM=&search_query_words=avt2499&type=name
chip forventes at koste
omkring 23zł
Jeg havde for nogle radyjka.

resten af de elementer, og havde også trafko

stor æstetik.Forsigtig wykonanie.Tego august så bør holder stik wyglągać forstærker.Meget godt, at jeg at sammensætte et større radiator med køling, fordi det gør dig i stand til at drage af denne amp maxymalne opciążenie 8,2 A.Sam gang gjort forstærkeren og jeg er tilfreds med det.Ideel til kompa: D oceniam 10.10

For DziadzioMiecio:
Der kunne være, fordi det strider mod lovgivningen i fysik og beregningerne af den specifikke model.

Den MDM:
Ikke så denne ufałbym sikkerhedsforanstaltninger.Det adskiller sig fra dem ofte.Jeg har altid fastsat et sikkert system sikringsholderen.Den maksimale spænding przepięć agtpågivenhed, toppe, der kan opstå i bilen,
og ikke en kontinuerlig strømforsyning nuværende.Faktum er, at det arbejde spænding på 18 V automobilsektoren systemer og bedre ikke at gå.

For duziorek:
På den højttaler du går permanente spændinger.Eller mod nogen af de magt transistorer (systemet) eller ikke tilsluttet separującego output kondensator i systemet for en samlet levering spænding.Browse igen omhyggeligt og sammenligne dit system til ordningen.En kantet parentes rækkefølge: IKKE dette emne!

For maly_elektronik:
Det er ikke i stand, fordi strømmen det ikke giver mulighed for.

Velkommen:)

Samlet set nogle nice design, men det upchane
Jeg kan godt lide layoutet, og jeg tænkte ikke gå ind i batteriet, men da jeg læste, hvad der er her, sagde til mig, rejser et par spørgsmål:
Hvor meget er det watt RMS forstærker?
Han skriver, at det er umuligt at drage en 40watt med 12V på TDA1562Q sige om terninger?
Er det værd at gøre det layout for TDA7560?Og hvad det RMS magt?

PS.Stil dit spørgsmål her, fordi den bekymring af dette projekt på nogen måde:)

Systemet har 4 * 20W RMS.4 * 40W, hvis du har så meget magt højttalerne i dette system.Cube TDA1562 henleder 50W RMS, men har en indbygget i løft przaetwornice spænding, og der er 24V DC.TDA7560 er næsten det samme som TDA8571.Disse systemer vil aldrig trække mere end 25W per kanal.Det er muligt at opnå kun med 40W RMS taleren 2R.Disse systemer giver ikke wogule hjem.Men lyt til dette, da det er proskokąta, der vil.Alle disse køretøjer, der allerede lider terninger nedenfor 40Hz.Er kun godt for satelitek eller høj og mellemstore toner.På bas, eller til at anbefale STK Holton 200 eller 400.STK spiller den bedste kvalitet og lav forvrængning, ideel til hjem og bil.Kun en tilstrækkelig strømforsyning behov.Jeg gjorde wzmak om TDA1554 og bruges til at lytte til musik ved ilden og TDA2003 på turen, fordi den lave aktuelle drager.

Tak for dit svar:) Og så videre margenen på brystbenet TDA2003 (2 * TDA2003) Jeg spillede meget bedre end TDA1562Q.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back