fra en traktor motor ogródkowy bil

W

waldace1904

Guest
Jeg har en lille boks, og jeg ønskede at købe mikrociągnik etc. ..men det er dyrt, så jeg besluttede at gøre noget, jeg tænkte over det samme samlede napoczątku generator, men det er frygteligt dyrt på grund af behovet for at få en 2kW så żeczy

Jeg troede, at vi kunne købe en barnlille kører rundt 400zł pris,
zespawać af stål, så motoren og tilbehør, og bar / kæden er sluttet til, hvad jeg har brug for, eller klippe drønnert og drivaksel på bagsiden til at gøre alt, hvad der er i live og kun odchudzone ala bremsede hjul på forsiden og af dem, at jeg havde og at 25Km producenterne af vekselstrømsgenerator af generatorer
August zastanaiwałem også powycinaniem alt muligt (vægt) og til våben såsom Allegro og den ringe mængde af forandringer oponek

Hvad tror du, det er ægte?regne med den konstruktive kommentarer

 
at spørge om, hvor at placere spidsen og en eventuel overførsel, fordi det eneste sted, som forekom mig rimeligt

 
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=577517&highlight=dzik&sid=6df0413b6c92fc004e01f7bb34e25744
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=716978&highlight =

Med venlig

 
Velkommen til motoren ved 126p efter stærk totroszkę
hopper, men det kan blive suspenderet ved fleksible og kunne være.
Overførsel udført af drivakslens leddelt
og lad hopper, gearkasse og chassis fra de mest "Żuk kun treba endnu oversat omkring 4 gange
skrynią mellem broen og den bageste jezdnym han ville være hurtig og svag til at rejse omkring 20 km / t max ovenfor er farligt og ikke-økonomiske, motorhastigheden skal oversættes til magt trækkraft.
Og med hensyn til vægttab er usandsynlig, fordi de er tungere
ikke er større uciąg hjul ridges eller lav ridges.

Jeg konstrueret en 4x4 traktor brudt noget ala TZ4K
motor "Lombardini" fra en enhed (3 cylindre 900cm3 poj.20KM)
, Skrynia bigów fra "UAZA" vejbroer fra "Polonez" og langsommere transmission 4x
mellem motor og gearkasse,
og drej
(Krænkelse wpołowie) til aktuator og orbitrol (kolunma kirownicza hydraulisk) fra "BIZON", men du kan
også mechnicznie (lille del af de drivende gearwheel
noget mellem en lang 1 / 2 og 1 / 3).Lagt efter 12 [minutter]:Og disse er fotos af mine 4x4
Photo003.jpgBeskrivelse:0,00

 
Men desværre sit legetøj at sprzedełem
Toy bil Żonki købe for rejser til arbejde,
men tavs fortvivlelse som han allerede har afholdt
nye konstukcja,
det arbejde, der allerede langt fremme
nogle kun lidt tid til at arbejde, fordi de 60 km sten wjedną
, Konstrukja til "DZIK II dieselmotor 1,6 (lavere
ikke ville være bedre end "SCHRADE 1,0 cm3)
nibawem došla fotki.Lagt efter 6 [minutter]:Det vil være noget som dette, så jeg małpował, men den model mile
set hi.
246021607.jpgBeskrivelse:0,00

 
Og her niedoszła design baseret på motoren og krzyni fra 126p
Selv om ideen kan være til nytte for nogen, hvis dette er tilfældet, for at nyde
Jeg har ingen krav på den idé, kan du sikkert kan
natym baseret małpowałem ingen steder, og hvis nogen usynlige niemiał
samme idé.
DSCN3289.JPGBeskrivelse:n / a

 
Nu her
er hvad bygger motoren fra Ford 1.6 diesel (zamocny en smule, men en mindre niebyło), bryst af Wild II, og den forreste ramme konsrtukcja egen.
100_0545 [800x600]. JpgBeskrivelse:-0,01

 
Jeg jeszce yderligere fotos.
100_0556 [800x600]. JpgBeskrivelse:-0,01

 
Jeg ønsker at gøre med traktorens motor Fiat 126p og 2 kasser dzika.Czy du har til salg 2 gearkasser til vilde? Anbefal Link

 
Jeg tror, at der er noget, der ligner, hvad forfatteren ønsker at opbygge et tema:
http://ciagnik-c-246a.blog.onet.pl/

 
Nice udstyr jeg gjorde lidt ciągniczek og selv har en ganske god brugt motor fra Opel corsy Isuzu 1,5 d med gearkasser box bro Beetle Beetle strictured kun fra én side af det var for bredt nu den største dilemma, og hvordan man laver en plow knyttet til det ciągniczka nogen ønsker at sende nogle billeder jeg pozdrawiam.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top