Free adfærds Simulering med PLL

F

FoxyRick

Guest
Takket være en anden, jeg lige har fundet denne nyttige link ...

http://www-mtl.mit.edu/research/perrottgroup/tools.html

Værktøjerne er gratis og kan hentes på webstedet.

Et uddrag fra den fulde CppSim beskrivelse:

CppSim er en gratis adfærdsdata simulation pakke, som udnytter den C sproget til at tillade sig meget hurtigt simulering af systemer.Brugerne skriver design i en grafisk skematiske editor, Sue2, og køre simuleringer samt se resultater inden CppSimView (en brugerdefineret bølgeform seeren for CppSim).Brugerne kan også køre simuleringer og plot signaler direkte inden Matlab6 til Windows.

Denne version af CppSim omfatter alle pakker behov for standalone operation - du behøver ingen andre pakker eller licenser til at køre simuleringer og plot signaler.Mere specifikt omfatter det CppSimView, Sue2, de Hspice Toolbox, Emacs, den MinGW g compiler, basisvalutaen CppSim rutiner, og PLL Design Assistant program.Installationen er simpel - bare køre selvstændige udvinder setup fil og følg vejledningen, der følger.

CppSim er især nyttig til simulation af indfasningsstoffer låst.

For Sue2:

Sue2 er en opdateret version af Skematisk User Miljø (Sue) pakke (baseret på version 2.4.1) er skrevet af Lee Tavrow for integrerede kredsløb design.

Opdateringerne anvendt til at skabe Sue2 er ganske betydelige, og en ny netlisting og lærred hukommelse tildeling ramme, migration til de seneste Tcl /
Tk pakke til Windows, og en generel opdatering af Visual Interface.

Sue2 er open source software se KOPIERING fil i Sue2 mappe for at få oplysninger om kopiering / licensspørgsmål.

Den aktuelle version af Sue2 støtter kun Spice netlisting.Fremtidige versioner vil omfatte støtte til Verilog og IRSIM.Også, Spice netlisting endnu ikke omfatter støtte til busser, der kapacitet vil også blive tilføjet i fremtiden.

Skål,
FoxyRick.

 
Intel wprowadził na rynek SSD z serii 750, nowej linii dysków półprzewodnikowych klasy NVMe PCI Express 3.0. Nowa karta używa czterech linii PCIe 3.0 i osiąga prędkość do 2400 MB/s przy odczycie i 1200 MB/s przy zapisie. IOPS dla losowych próbek 4k wynosi 290,000. Nowe urządzenie będzie dostępne w pojemnościach 400GB i 1.2TB. Karta ma 2.5 cala wys...

Read more...
 
når vi kan få den version med Verilog og IRSIM support?

 
Ked af.Jeg ved ikke, hvad kan jeg gøre ved at bruge denne bløde.
Kan du forklare nærmere?
Tak

 
Hej,

Hvor kan jeg få den skematiske bruger miljøet (Sue) ikke sue2 setup filer.Er det open source værktøj eller ej.Er det gratis eller skal jeg købe.Er der nogen gratis version på nettet, demo-version (eller den fulde version).

 
GRATIS.
i henhold til drikkebroder fortæller, jeg oprettet skematisk fra SUE2, og omdanner det til Hspice netlist.
og efter at lære af cppsim manual, kan jeg køre den i Matlab med test.par fil, men resultatet er, at
Matlab fortælle mig: ingen stimula tilhørende input er fundet.
og uanset hvad jeg forsøger at ændre test.par, resultatet er ikke ændre, der næsten gør mig gal!

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top