B
brewka87
Guest
Hej.Hit mig at reparere LCD TV Funai LC5-D20BB med en beskadiget strømforsyning.Desværre, før ejeren bragte det til mig gjort et forsøg på at reparere sig selv.Denne bestod af skæring, wylutowywaniu og / eller urywaniu alt der måske kan gøre en kortslutning fra den primære strømforsyning (efter forbinder TV brændende lunte).Erstattet de fire beskadigede dioder i broen, brændte erstattet transistor Q600 2SK3566 STP4NB100 fordi kun en sådan spiller i butikken, en brækket dolutowałem C621 470p/2kV polutowałem Skærebanen og inverter strømforsyningen i gang.Desværre har jeg en sekundær side med omkring 50% lavere spænding end det fremgår af serwisówki.TV vil ikke tænde STAND-BY og da min øre inverter arbejder for højt (i en akustisk band mere - et par kHz).Jeg vil gerne spørge den fornemme kolleger, der kunne bruge en transistor STP4NB100 så stor indflydelse på parametrene i omformeren?Og om, hvad der hyppigt indikation, bør det arbejde?Sekundærsiden har ikke fundet nogen fejl, der kan kvæle strømforsyning.Sæt en skive serwisówki med magt og de valgte emner, der blev beskadiget.schemat.JPGBeskrivelse:n / a