Funai LC5-D20BB beskadiget strømforsyningen, ikke medtaget

B

brewka87

Guest
Hej.Hit mig at reparere LCD TV Funai LC5-D20BB med en beskadiget strømforsyning.Desværre, før ejeren bragte det til mig gjort et forsøg på at reparere sig selv.Denne bestod af skæring, wylutowywaniu og / eller urywaniu alt der måske kan gøre en kortslutning fra den primære strømforsyning (efter forbinder TV brændende lunte).Erstattet de fire beskadigede dioder i broen, brændte erstattet transistor Q600 2SK3566 STP4NB100 fordi kun en sådan spiller i butikken, en brækket dolutowałem C621 470p/2kV polutowałem Skærebanen og inverter strømforsyningen i gang.Desværre har jeg en sekundær side med omkring 50% lavere spænding end det fremgår af serwisówki.TV vil ikke tænde STAND-BY og da min øre inverter arbejder for højt (i en akustisk band mere - et par kHz).Jeg vil gerne spørge den fornemme kolleger, der kunne bruge en transistor STP4NB100 så stor indflydelse på parametrene i omformeren?Og om, hvad der hyppigt indikation, bør det arbejde?Sekundærsiden har ikke fundet nogen fejl, der kan kvæle strømforsyning.Sæt en skive serwisówki med magt og de valgte emner, der blev beskadiget.schemat.JPGBeskrivelse:n / a

Hej.Undertiden erstatninger arbejde dårligt, skal du indsætte ORIGINAL.Tilføjet efter 3 [minutter]:Check selv muligvis ændre diode, transistor optocoupler.

Tak for din interesse.Det viste sig, at strømforsyningen fungerer korrekt efter at frakoble den digitale plade og boot fra det manuelt ved at indtaste pin spænding power-on-H.Alle spændinger var normale.Når podpiąłem plade, når du sætter digital TV alle på det tidspunkt, "sad" og derfor er ikke inkluderet.Det ser ud som om den sad der en kortslutning eller andet sted.Jeg var på udkig efter (næsten) overalt, men jeg må indrømme ærligt, at dette tv er jeg stadig ikke.Zenerek Der er mere end transistorer til en forfærdelig ulæselig diagram.Under reparation noget przekombinowałem fordi jeg demolishes kondensatoren spænding mod 35, brød i brand efter en udveksling af 330Ω modstand.Heavy rytter ...:|

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back