G351 JVC KD-polske instruktion

A

adam364

Guest
Hej leder efter polsk manual for denne model JVC KD G351

...polsk der ikke er og var, på tysk, kan du oversætteLagt efter 4 [minutter]:...Hvordan kan jeg som tysker. Pdf-fil - desværre for stor, kan ikke blive uploadet `den ...ev.på priv.Lagt efter 12 [minutter]:Formået at upload :) - søg filen "MA377ige.pdf" - som noget, du ikke forstår, er villige til at hjælpe.

Jeg har instruktionerne i fremmedsprog, men jeg vil gerne vide, hvordan man slukker (hvis muligt) en demo, da der er noget at rokke sig i radioen efter et stykke tid wlancza August ønsker at slukke for demo

længere kan holde den "SEL" knapperne <> for at vælge en demo, hjulsæt "DEMO OFF" for at godkende og output "SEL"

da jeg søgte efter det, men jeg fandt en skovsnegl zemnie.: P

Jeg tror at Bibelen er den bedste metode:) Men hvis du tilfældigvis på udkig efter instruktioner og fundet (EN eller EN), viser det i tråden, nyttig:)

Velkommen
findes i engelsk, polsk er bare tavs undtagen i almindelighed: D selv om jeg har set for nylig i forbindelse med salget af denne model med manuel polske
Engelsk undervisning i bilagene: D Jeg håber, der er nyttige
Med venlig hilsenKD-G351_441% 20Inst.pdfBeskrivelse:n / a

"Vær ikke bange for at bruge knappen hjalp: D
Med venlig hilsen

Beklager, ikke min tråd, så jeg har ikke denne knap ...Og for min downloader din działeczkę allerede fået:)
Med venlig hilsen

Hvad ret har ret, ikke engang opmærksom
Med venlig hilsen

misiek_wwa tak for de instruktioner, vil sikkert også være nyttige for andre

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back