gamle polske modtagere - rekordziści

K

kaem

Guest
Er tilfældet - fremstilling af plader i længden af de gamle typer af modtagere.Måske nogen har en vis indsigt i, hvad og hvor længe det er blevet fremstillet ved forenet Unitrze (og senere)?Ved første branden receiver "Lena" - version 1, 2, 3, blev produceret af Eltra, næsten uden afbrydelse siden 1982 til 1997, og "Lena 4" (nyt design) er et nyligt produceret i dag."Dorothy" (Eltra og ZR Rzeszow) produceret var mere eller mindre i årene 1976-1988 (med måske det dobbelte af kosmetik-design)."Amatør" versioner af "Stereo", 2, 3, årene 1976-1985.Tape-afspillere og-optagere GP 1xx-serien er produceret fra omkring 1972 til 1990 (de sidste eksemplarer er allerede wypuszczały ZMP Magmor, ikke ZRK).Vi er glade for at kende disse oplysninger fra dine andre årlige datoer.Bemærk: en hel masse forskellige modtagere i forskellige årtier, bar det samme navn, men ikke har noget til fælles (eg, "Snieznik" fra 70'erne og senere i 80'erne, som "Anne", "Sudeterlandet", "Pioneer") .

Hvis Moderator konstaterer, at dette emne er mere egnet til "lyd" eller "almindelige", kan du for overdragelsen.

Det er et svært spørgsmål, fordi PRL var vant til at ændre de bokse, en bagatel, i stedet for at bruge drejeomskifteren - tasterne, eller "magisk øje" og indkaldelse af sådan en modtager har et helt andet navn.Desuden er den menneskelige hukommelse er upålidelige (især med hensyn til datoer), og vil være vanskeligt at helt huske de år, hvor der var noget fremstillet?Jeg tror, at der var to grundlæggende design, som er udviklet på grundlag af hvilken produktion af forskellige typer af OR.ELLER-ami disse var "Pioneer" (Mazur, stråle, Sonatine, Talisman, optakt, Ramona, osv.) og "Aga" (flere versioner af samme navn, Mermaid Capital, Will, osv.).Strukturer i eller komme tilbage til przedwojny og deres produktion (udviklings version) blev afsluttet i 70'erne.

På trafosilniku optager ZK-140 har ordet "december 1970".

Og jeg tape unitry "M 532 SD" Jeg har en dato i juli 1984.Records bedre end min tro "Technic" for Den Demokratiske Rally.Og det eneste, der blev nævnt i det er stropper.

Og den nederste du fotkęIM003305.jpgBeskrivelse:n / a

Preskaler skrev:

Desuden er den menneskelige hukommelse er upålidelige (især med hensyn til datoer), og vil være vanskeligt at helt huske de år, hvor der var noget fremstillet?

Hvis jeg husker rigtigt, AGA var szwecką licens.Kun tilgængelig i den tidligere ordning med værdikuponer, dvs i slutningen af 50/60 år.Flere produceret (i store mængder) lygter er ikke tilladt i, så er en bred vifte af tekniske løsninger, der udgør et anderledes design.

Jeg har en gammel emfanger shaltugen med tegninger af forskellige modtagere radiowych.mogę sende scanninger af de relevante interesserede modtagere.pozdro.piotrdzi.

Cembalo på ingen måde er en nyere version af nogle Agi.Mit eksemplar er fra 1972, er den ECC85 rør, ECH81, EBF89 og ECL86.Sådanne lamper var ikke i begyndelsen af 50'erneder er, når de produceres Alder.
BTW: hvis nogen har et diagram Cembalo eller andre polske modtagere på disse rør?Jeg formoder, at ordningen vil være den samme.

Den omstændighed, at en alder af 70 af disse var produceret eller "pionieropodobne" og faktisk "mazuropodobne (" Ramona "," Prelude ", etc.) ikke bevise, at andre typer rør" Nowal "var ikke konstrueret og bygget.Jeg formoder det var en måde at slippe af med en ganske betydelig hævning rør (type "Loktal" - xxx 21, xxx22).På trods af dette, har folk (jeg tror) ville ikke købe disse modtagere og butikker syntes lige efter lampen 1 zł / stk.De var meget solidt i så mange år af produktionen forbedres, men deres elektriske parametre er blevet stærkt forældet.I 50'erne disse grænser på det mirakuløse vindende lamper eller.Jeg hørte i radioen spille, også dem, som maskerede en "gæst" brød ind i butikken radio, radioen trak lampen og lod hende 100 PLN.Fremstilling af rør blev derefter en lille (import) og knap er dækket af industriens efterspørgsel efter nye eller (og dermed de blade).I et senere radio-rør bygget faciliteter (IM Rosa Luxemburg) og problemet forsvandt.

Andrew N skrev:

Hvis jeg husker rigtigt, AGA var szwecką licens.
Kun tilgængelig i den tidligere ordning med værdikuponer, dvs i slutningen af 50/60 år.

" Wszystko znajdziesz Na tej stronie : http://www.fonar.com.pl/

Til en ven "adam.o"
Alt hvad du finder på denne side: http://www.fonar.com.pl/

Preskaler skrev:

I et senere radio-rør bygget faciliteter (IM Rosa Luxemburg) og problemet forsvandt.

Her er, hvad der sker inde ZWLE ... http://home.elka.pw.edu.pl/% 7Eagalach/rozal/rozalux.htm ...Ville være interessant, hvis nogen derude startede produktionen af rør-kun anlæg i Polen og en af de få i verden ...Især hvis et eller andet sted ostały gammel maskine.

Desværre, jeg formoder, at efter opløsningen af anlæg maskiner er gået til skrot - solgt eller stjålet.:-(

Vault Dweller skrev:

Ville være interessant, hvis nogen derude startede produktionen af rør-kun anlæg i Polen og en af de få i verden ...
Især hvis et eller andet sted ostały gammel maskine.

Citat:

Hvad er den eneste fabrik i Polen - også produceret lamper i Wroclaw og i Pabianice.

E-strengen der ...To lamper T-150-1 var, jeg har det skema (med Fonaru).Og sidst, jeg så i Lodz schaberplatzu en T-02, eller bare T-150-1 til 30 PLN (ikke købe, fordi jeg ikke var behov for, hvis jeg var rig, ville jeg have forvoldt den) med en fyr, der sælger tarme på tv'et.

Lamina op medmindre vendes om halvledere, og nu Phillips laver Pabianice løg-I den 1. november, fordi der przejeżdżam lide at gå i landskabet.

I så fald, jeg modellen amp lavet en fejl.Under alle omstændigheder, var et af de numre af EIS en artikel, en fyr som reklame pavelige pilgrimsfærd i 1979 og skrev, at som spidsen af en stor effektforstærkere arbejde radiowęzłowe (og det forekommer mig, at han talte om WR600), men ændringerne var, og dermed 1kW.Måske det er disse ændringer bestod i at tilføje det andet par af lamper og rullet Fortune højttaler ...
Lamina A består af to dele - en lampe og den anden gør półprzewody (jeg var for nylig på deres hjemmeside - www.lamina.com.pl)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back