Gas eller induktion plade?.

D

darekbociek

Guest
Hvad er billigere at vedligeholde (strøm eller gas forbrug), induktion plade eller komfur til naturgas?.
 
Efter alt, er det kendt, at elektricitet er dyrest energibærer.Så hvorfor spørger du?
 
Plade induktion (ved første øjekast), men:
du har brug for specielle gryder og pander
Cd'er er helt upålidelige (forskellige tråde på et forum)
Opadrettede er, at induktion er fladt og let at rengøre.
Jeg har en gas MasterCook Elegance og vil ikke anbefale
-brændere fremspringende fra pladen - der går doczyścić, knopper på bord-niveau designer sandsynligvis aldrig kogte kartofler - det ebullience oversvømmet med saltvand hjul og zapalacze gal.
Når jeg har taget hensyn til gas disken zzakup Prometheus (flade med katalytisk forbrænding af naturgas i keramik. Economical (ikke opvarmet rum: D), men meget nød - selv halogenspots over pladen forstyrrer arbejdet.
Med hensyn til økonomi - zagrzałem når de styrende og kontrollerende 3 gryder vand på gas-og el-kedel med en flad vandvarmer (radiator nederst)
I de beregninger, der gik ud med 3 gryder en dag i en måned på den nuværende opvarmning var kun omkring et dusin zł.dyrt, og elkedel ikke behøver at se på ....
Overvej dette tilfælde i to varianter - en elkedel og registrere gas eller el plade (ikke induktion), med en enkel niepsująca til elktroniką kontrol (Spot ville gøre klogt i at koge, men det er mere wypasione)
Pozdr.J.
 
Bruns skrev:

Efter alt, er det kendt, at elektricitet er dyrest energibærer.
Så hvorfor spørger du?
 
Hvis du ikke tilslutter den gas i stedet for som en kollega foreslår 3 tusind zł pr deltage, kan du købe en gasflaske og levere maksimal 150zł
faktum er, at bestyrelsen usterkowośc gas er ubetydelig ...
vil blive berørt, hvis bestyrelse er en del af induktion er meget meget større og kan ligge omkring 1000 zł
Andenstyrmand sammenligner prisen på elektricitet i I og II i den tarif, men vil du lave mad i midten af 2h eller efter 22,00 efter det billigere at have?hihi
pozdrawiam
 
Jeg støtter Kol Sujka - II billetpris er godt for radiatorer., Vaskeri, eller vask i opvaskemaskinen, men det er svært at vente til frokost eller middag.
I det hele beregningen skal tages hensyn til, når investeringen til at betale, som efter 8-10 år, det er ikke disken.
Beregnet det samme for alle standard disk gas, Prometheus, og el - og som jeg allerede har skrevet elktrycznym kedel, koge vand og lave mad på en regelmæssig (selvom selve disken, men er keramisk brænder) gas.Hvis huset ikke har rindende vand, gas, og at det kun skal gøre denne beregning er meget forskellige.
Fætter indført i forfærdelse fra den virksomhed, der udfører din gas-forbindelsen ved at sige, (alle de andre kyssede gazownika hænder, der i sidste ende vil være en gas), som ikke ønsker det gule rør ...
Men han har et geotermisk varme, recylkulację varme, varmepumper og induktion plade.Og flere penge, end mange statsinstitution ...
Induktion af dagens virkelighed er mere szpan ....
Pozdr.J.
 
Jan_Werbinski skrev:Bruns skrev:

Efter alt, er det kendt, at elektricitet er dyrest energibærer.
Så hvorfor spørger du?
 
Vi skal stadig tage hensyn til, at vi kan blive gift gas, gassen er eksplosiv, med de nuværende jernbaner kunne lamme en person interessant ..... hvis nogen anden kender nogen andre fordele og ulemper af elektricitet og gas ... hihihi
hilse (ikke til yderligheder, så lad os dog således at der ingen æg .....)
 
Erfaring i livet som en lejer - Jeg bor nu i 8. plads (også i 3. konto) transporteres sin udtalelse nt køkkenudstyr, måske en smule udvidet til sagen siden.
Vi ved ikke, om forfatteren bor i en blok eller i huset (nowobudowanym eller jużistniejącym), det også medfører visse begrænsninger og indfører en løsning ....
Pozdr.J.
ps
trods det faktum, at jeg, blandt andre.elektriker intet skrevet om farerne ....
 
sujka5 skrev:

Hvis du ikke tilslutter den gas i stedet for som en kollega foreslår 3 tusind zł pr deltage, kan du købe en gasflaske og levere maksimal 150zł

 
Jan_Werbinski skrev:sujka5 skrev:

Hvis du ikke tilslutter den gas i stedet for som en kollega foreslår 3 tusind zł pr deltage, kan du købe en gasflaske og levere maksimal 150zł

 
Jeg vil gerne en til at bemærke, at induktion madlavning er endnu billigere end gas.Der ikke tror, og lad ham læse det se på necie sammenligning.Ikke meget billigere, men der er sådanne kendsgerninger.
pozdrawiamTilføjes efter 1 [minutter]Sammenligne PS plader til induktion elkedel giver ikke mening, to helt forskellige teknologier.Tilføjes efter 5 [minutter]:pS2.Du har gas derhjemme og du ikke har magt for eksempel købe disken gassen lidt bedre model af brænderen trójkoronowym.Du har beføjelse til induktion anbefaler køb Mastecookowy ID 4R god pris god effekt af de enkelte felter.
 
Plade induktion i øjet overføre energi til 94% vand og en kedel for eksempel 98%.Forskellene er ubetydelige.
Prisen på gas til madlavning og den nuværende er virkelig meget vigtigt.Det vigtigste er komfort, hygiejne, modernitet og komfort.Induktion er det 21. århundrede!
 
adam_zg skrev:

Jeg vil gerne en til at bemærke, at induktion madlavning er endnu billigere end gas.
Der ikke tror, og lad ham læse det se på necie sammenligning.
Ikke meget billigere, men der er sådanne kendsgerninger.

pozdrawiam
Tilføjes efter 1 [minutter]
Sammenligne PS plader til induktion elkedel giver ikke mening, to helt forskellige teknologier.
Tilføjes efter 5 [minutter]:
PS2.
Du har gas derhjemme og du ikke har magt for eksempel købe disken gassen lidt bedre model af brænderen trójkoronowym.
Du har beføjelse til induktion anbefaler køb Mastecookowy ID 4R god pris god effekt af de enkelte felter.
 
Skadelige produkter fra forbrænding af gas kan forårsage respiratorisk kræft.Cancer die 1 / 3 af de polakker.
Indtil videre har jeg ikke hørt nogen dø af induktions komfurer, gas og da det allerede er død et par millioner, hvoraf tusinder i køkkenet.
Du selv lave mad over gas, og folk er glade for komfort for induktion.I sammenligning med de omkostninger og tid til at fodre traconym "byen" omkostningerne forskellen mellem køkkenet betyder ikke noget.Dette er vigtigt for komfort, ingen lugt og renlighed.I tilfælde af et åbent køkken, der ikke engang at tale om.
 
ruff22 skrev:

glemme alt om de skadelige magnetfelt i sådan et køkken kan ikke anbefales under madlavning bo tæt på dette køkken ikke bestå eksamen hvor du har brug for at blive kok på komfuret 8godzin kræft murowany.Poczytajcie er lidt om dette i necie
 
Keramiske plader, som f.eks fire-gas Amica GC 0.620 allerede kan købes for 600 zł.Gas og ingen beskidte gryder.Ud over kompetu ovn gas bajerami som for eksempel en elektrisk ovn FLG 203 X CANDY Plan Light - som den pris, hoppe på gas ovnen, men jeg er nødt til at betale for luksus.
 
Jan_Werbinski skrev:

ingen fedtet indskud på møbler, sikkerhed, lav risiko for forbrændinger,
 
Måske er fedtdepoter er produkter af forbrænding af millioner af liter gas?
Uanset hvilken teori - kopciuchów køkkener ved hjælp af gas er forkullede og fedtet som før krigen lokomotiver, og elektrisk og bilindustrien.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top