Grundig Amira 32 LxW 82-7515REF problem med tilknytning

• Thread starter George-Serwisant
  • Start date
G

George-Serwisant

Guest
Modtageren af chassi Beko L6-B.Będąc i at se det røde lys brænder, da inddragelse af grøn blinker et øjeblik og vender tilbage til czuwania.Próbuje igen vedhæfte det, og endelig den tid er ledsaget którymś, og alt fungerer korrekt, selvom en hel ledsaget dzień.Czasami for første gang, nogle gange i 5 eller 10 razem.Wyglądało den på elektrolytter, så jeg nævnte for strømforsyningen til alle nye, men ikke alle pomogło.Przejrzałem og przelutowałem plader, næppe pauser możliwe.Na varmt eller efter lang tids arbejde, hvis de ledsages af hurtigere selv om det sker, at den kolde og ledsaget for første razem.Może mødte en person med et lignende problem.

Jeg havde sådan en sag.Det var en kondensator, 100uF sandsynligvis på bundkortet.Jeg var i stand til at finde den ved opvarmning af kondensator med loddekolbe fra toppen.Efter en ophedet en,, i igen begyndte at integrere TV med noget problem.Nu tilbage til mig dette TV, men med en anden sårbarhed.Nemlig på baggrund af displayet blinker, og er knyttet kun til Dual.: (

George poradziłeś beskæftige sig med TV?Jeg har de samme symptomer, endnu ikke er visnet, vil jeg være taknemmelig, hvis lettere for mig at diagnosticere.

Jeg fandt skaden: en pause i den sekundære vikling af en af transformatorków i inverterze.Hvordan skulle nogen har brug for det jeg har at sælge.

Hvis nogen i fremtiden vil mødes med en lignende sårbarhed - sag løst 3 elektrolyt udskiftning C485, C480, C475 alle 100uF 16V

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back