Guitar Amp til PL84-sænker lydstyrken forstærkeren

stołek_-92 skrev:

En sådan adskillelse er mængden af overflødig.
Løsningsforslag til fabrikken :) arrow: BIS 105, DSL-201), som er adskilt af modstande til trådnet screening.
Men tager sagen "til bønderne 'forstand, nok en resistor med en værdi på mindre end to gange.

Bushu591 skrev:

Jeg kan se den store effekt kan drages.
Far takker for din hjælp.
Lagt efter 7 [minutter]:

painlust skrev:

RAA to gange faldet i mængden eller bør være 2750K, men det er den perfekte bibliotek for anvendelsen, som jeg tvivler på, at enhver, var med dig.
Power katalogowo 36W kan hentes fra hvad jeg husker.

Jeg gjorde rózicowy inverter ordningen blev præsenteret tidligere af mig.Jeg fandt den første grad af styrkelsen af triodze PCL84.Til min overraskelse, meget godt denne TRIODE styrke signalet.Imidlertid et problem opstår: Nå, det hele forstærkeren er tændt efter en, mens en af de PL84 PENTODE blaat.Straks slukket for strømmen.Noget galt med dette siden august PENTODE ikke lyser.Er det reversibel eller allerede er i det?

Hvordan den lyser eller ej efter hende eller odlutowały kablerne fra glødetråden.Fjern ohmmeter og kontrollere fiber.

Jeg tjekkede fiber.Der er en modstand.I øvrigt har jeg den lampe er tilsluttet i serie med tre andre efter PL84 og når denne ene i august fortsat blaat alle skal forvaltes.Alle lysene undtagen yndlings en tur.Hvis ingen af de serielle kombinationen ikke skinner det var tydeligt for mig, at den fiber, der går galt med røg af lamper, osv. Men det fiber udfører el, så jeg ved ikke, hvad der kunne være sket.

Nå, du har svaret.Hej, som jeg skrev for lav spænding glødetråden.Hvad er det, når du har ramt to PL84?Efter alt, har du to 18W, og i tilfælde af guitar magt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back