M
minimal
Guest
Dette er en single-kanal guitar hoved med en kapacitet på ca 5W.Preamp er en Fender Bassman \ Blackface på den ene 6N2P EW (den anden er en rest af JCM'ie, som jeg gjorde tidligere, men svarede ikke mig lyde).Tip om et EL84.Transformer i elkabler skulle bestille en mkpt, fordi det sekundære marked ikke var egnet til dette projekt.Transformer højttaler er TG2.5-2-666, der for et stykke tid sandsynligvis skifte til en anden (ikke nogen der har nogen interessante forslag?).
Gaffel af 16mm spånplade og fineret med sort materiale skoropodobnym (desværre er allerede temmelig blød og først dukkede op beskadiget.)Chassis af aluminium ark 1 mm.
Hidtil har kun de billeder.Hvordan kan jeg få fat i en form for en specifik parcel og en mikrofon, der kan optage en stikprøve.Kopi af IMG_0816.jpgBeskrivelse:n / a
Gaffel af 16mm spånplade og fineret med sort materiale skoropodobnym (desværre er allerede temmelig blød og først dukkede op beskadiget.)Chassis af aluminium ark 1 mm.
Hidtil har kun de billeder.Hvordan kan jeg få fat i en form for en specifik parcel og en mikrofon, der kan optage en stikprøve.Kopi af IMG_0816.jpgBeskrivelse:n / a