Høje temperaturer.

D

djmarascco

Guest
Hej!

I september købte jeg en computer i Komputroniku.Da nogle uger, jeg poddenerwowany CPU temperatur, som blev målt i Asus PC Probe II.Nå, jeg CPU temperatur under pres (efter 5 min. Afspilning GTA IV) var 65 ° C (resten var noget over 40 ° C).Køling er BOX'owe, AMD Athlon 64 X2 6000 .Enclosures jeg kan desværre ikke åbne (garanti), og rense kabinettet er kun magt.Er det værd at det ville give computeren for at udveksle afkøling?Og hvad en cool BOX'owe forandring?

Tak for alle svarene.

Tag site Komputronik og fortælle dem, at der er overophedning og bryder sammen.Du er garanteret at nyde det.Renset, udstyr og den ulejlighed det skal være.
Hvordan du udskifter køling er mindst bemærkelsesværdigt, at AC Fryser, og anbefalede os, velafprøvede typer af Pentagram Karakorum 120mm eller Scythe NinjaII eller Mugen.

Kun hvis de selv indførte en pasta, fordi ikke længe siden lavede jeg penge for billig kompa bror er nøjagtig den samme afkøling for AMD Athlon 64 3000 på 30 min prime 95 hente programmet jeg kom op 45 ° C, målt det samme program.Pasta, der er plantet for H-type silicium 3.50zł D.Lagt efter 5 [minutter]:Jeg har lige huske, at når han ikke længere var serviceret, udvekslede bundkortet (min skyld).Sikre, at de ikke ønsker denne pasta generelt overlapper hinanden.Og de bør: D

Som om det ikke var tandpasta det ville være meget varm tro mig.X2 6000 er ikke noget at sole sig, og selv hans boxowy køler med ham knap håndtag.Første køler med tiden bliver tilstoppet af støv og væsentligt forringe vilkårene for varmeafledning.For det andet, nogle gange pasta mister sin teromoprzewodzące er værre og til sidst formandskabet.
Ignorer denne rubrik fra X2 6000 er, siger, elendigt.
Tag det på webstedet kan operere på, hvordan ...Jeg vil ikke sige, hvad grimme;).

Med denne service er familien stadig ordrige.Det værste er, at sagen ikke gav fans: græde:, og de burde.Ifølge beskrivelsen af boliger omfatter 1x 120mm, men hvad man kan forvente fra boliger til PLN 100: græde:.Med hensyn til køling er effektiv til at få mig interesseret, der er aktive på det lavest mulige priser, fordi midlerne er tyndt.: D

http://www.cooling.pl/arctic-cooling-freezer-64-pro-pwm, produkt, 1139.html
http://www.cooling.pl/pentagram-freezone-hp120-alcu-karakorum, produkt, 538544.html
http://www.cooling.pl/scythe-mugen, produkt, 64601.html

Vælg en efter deres økonomiske formåen.System forsætligt og bevidst har valgt dem til dyrere type, bedre er det ikke ensbetydende med, at billige Fryser er dårlig.
Hvad angår blæseren boliger er et minimum af foring op nok til at dække bunden.For yderligere ventilation af frisk luft udefra foran er ganske fornuftigt.

Jeg valgte Karakorum, men min far siger, at der er for stor.Det var for mig noget mindre i det samme område.Pentagram Alpay interesserede mig.Er det værd at købe det?

Alpay er mindre end den Karakoram området.Det er mindre og dermed vil være lidt mindre effektivt, men det vil altid være mere effektiv end boksen.Alpay bør håndtere køling på et tilfredsstillende niveau.

Jeg har den casing 180mm bred, og reflektere over hele Karakoram, der vil passe?Lagt efter 2 [timer] 8 [minutter]:Et spørgsmål mere.Jeg har 2 fra pc'en og ikke indsætte det ændrer sig i 5 år.Er det det værd?Jeg går stærkt ikke opvarme Socket A Athlon XP 2.00Ghz.

Karakoram skal være brugbare.
Med hensyn til Athlon naturligvis erstatte pastaen på frisk og ren køling.

Køling købt.Valget faldt på Scythe Ninja Mini.Hidtil temperaturen er omkring 50 ° C

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back