Hair AEG 59.840 for 50% af prisen eller til at købe?

W

waqqa

Guest
Hej,
Jeg har et spørgsmål til kære forum brugere, alledrogo fandt jeg denne her suszareczkę kondenserende varmepumpe
AEG Electrolux Oko Line 59.840 per 1550pln men desværre ikke nyt for 2008 og uden garanti (kun boot tre måneder).
Er det besværet værd eller hovedet, men bedre købe nówkę? (Ikke nødvendigvis AEG)

Måske er det ikke et forum at spørge om hår, fordi antallet af tråde der kan siges om tørretumblere uden vrede, at ikke mange mennesker her ved noget om det.
Har nogen forslag?

Jeg har engang købt AEG 57.560 3-års garanti for 500 dollars allegro en dialekt måneder, jeg bruger det til et år uden problemer
Jeg bruger det meget sjældent, fordi tørken i sommer på ydersiden, og kun hvis det regner regnen er lang, så jeg bruger vasketøj tørretumbler er ikke fyringssæsonen kisiło i et værelse, hvor jeg har penge "tørrer ud i løbet af natten," så kun hvis jeg har noget på søndag
Jeg tror, at hvis du køber var tørring dag er noget, du ikke har bevist dette problemer, fordi hvis lejlighedsvis som jeg nok kan tage en chance og købe używke

Tak for dit svar,
Jeg besluttede at købe nyt, dog, at mængden af PLN 600 og ikke noget problem, såsom Siemens WT46S512PL kan købe.Det er rigtigt, at denne klasse ikke er energi, men det vides ikke, hvordan dyre at vedligeholde, selv i denne klasse.
Tak for din hjælp og hilse alle.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back