Hertz dcx 165x4 - som amp for dette?

I

IGOR55

Guest
Så hvordan i emnet, jeg har til brændstof Hertz dcx - 4 sztuki.Bardzo Jeg kan godt lide farven på lyden, spiller en ret czysto.Bassem kan ikke vælte kassen, men jeg tror med tiden, men lige nu ønsker at beskæftige sig med, hvad jeg har, for som jeg lytter til Radio højere, indtil den falmer, så amp er, hvad jeg mener Radio mało.Co anbefale dem for mig er krogen?Jeg tænkte CARPOWER HPB-604 eller nogle używka - 834.465.040 fra aukcji.Ewentualnie måske noget andet?Meget af det vil ikke bruge alligevel.

Denne AXTONE vil se godt ud eller noget fra den gamle version af sony xm (guld-udgaven) er på allegro sådan en model 4040 eller noget andet med denne type wzmaka.

Hertz'e dcx 165mm model er den laveste.Disse er coaxial højttalere, tavs som at overdrive forstærkeren.Jeg er din Hertz (2-fold stærkere) strøm til Mac Audio Z4100, og jeg må sige overraskede mig med en lydkvalitet til en vis grad glosniosci.Selvfølgelig overskæg til udgangen af stemmen kvalitet er tabt i august, men jeg tror talerne vil være din perfekte og billige.Disse højttalere omfavnelse 60rms.Hvis du er interesseret i. Jeg har denne til at sælge.

Ciemuka19 og du endda lytte Axton'a - svarende til det Allegro auktionen, at du sammenligner det med Sony's gamle linje? "Er du den eneste måde magt »fit« - trods alt er en helt anden forstærkere, og Kolo Igor55 sandsynligvis på udkig efter noget 'universel lyd ":)

AXTONE Mulek er sådan en dynamisk spiller uden behagelig i øret, men om tøjet er i stand til at slå sig ned pænt skarpe tweterki men hvis spidsen lave toner vil spille i læggen betyder ikke så meget, men den gamle Sony Over AXTONE dynamik er kvalitativt bedre niveau, men de er wzmaki der er ikke godt for resten af lodtrækningen epmetrujek elementer er nådesløs i deres tilfælde fremhæver mangler i kvalitet

:) Lige netop den måde, jeg skriver Sanders156 (som ved et tæppe) AXTONE-play, og næsten høre højdepunkter fra de to-vejs højttalere (Jeg skriver, fordi jeg havde) ...Og er ikke tilfældet, den ros er, hvad jeg har, men jeg var mest tilfredse Crunch p 4125, således at min gamle ærlige mand, men øvre og nedre filtre, ventiler ikke har en justerbar bas og diskant

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back