HFSS help needed

K

kenneth

Guest
Hej Alle,

Kan nogen fortælle mig, hvordan jeg kan tegne en gyldig helical antenne i HFSS da jeg altid encouter problemet med ugyldige design??

Venlig hilsen,
Kenneth

 
Na przestrzeni ostatnich lat granica pomiędzy głośnikami komputerowymi, a porządnym nagłośnieniem Hi-Fi do pokoju wyrażnie cieniała, a Edifier wraz ze swoimi konstrukcjami zestawów stereo całkowicie ją zadeptał. Dotychczas na łamach naszego serwisu prezentowałem Wam już wiele bardzo interesujących propozycji tego producenta, a w tym artykule omówię...

Read more...
 
Jeg støder på en fejlmeddelelse som denne:

Undlader at gøre kant spiral.Acis Fejl 7.073 - Starten af den spiral er specificeret på normal akse, bruge en nul start radius til at udføre.
Geometri oprettelse har været afbrudt på grund af svigt af en geometri operation.

 
HFSS online hjælp vil vise dig, hvordan du kan gøre det.
Tegn en Helix
En spiral er en 3D spiral objekt oprettet af feje en 1D eller 2D objekt langs en vektor.Fejende en 1D objekt resulterer i en hule 3D-objekt.Fejer en 2D-ark objekt resulterer i en 3D fast genstand.

1.Vælg 1D eller 2D objekt, du ønsker at feje for at danne en helix.2.På menuen Tegn, klik Helix.

3.Tegn vektoren du ønsker at feje objekt langs.De to punkter, som beskriver den vektor, der påvirker akse retning, og ikke af helix længde.Den helix længde bestemmes ved indtastning af banen og antal omgange.

a.Vælg startpunktet ved at klikke på det punkt, eller skrive dens koordinater i X, Y og Z tekstbokse.

b.Vælg slutpunkt ved at klikke på det punkt, eller skrive dens koordinater i forhold til udgangspunktet i DX, dY, og DZ kasser.

Den Helix vises dialogboksen.

4.Vælg Højre hånd, hvis det igen retning med uret og venstre hånd, hvis det igen retning mod uret.

5.I Pitch tekstboksen skrive afstanden mellem hver tur i helix, og klik på en enhed i pull-down-listen.

6.I svingene tekstboksen skrive antallet af fulde omdrejninger objektet vil gøre langs vektor.

Det valgte objekt er fejet langs vektor til at danne en helix.Den oprindelige objekt, du fejet udgår.

Egenskaber vises dialogboksen, så du kan ændre objektet s egenskaber.

7.Klik på OK.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top