hjælpe med MC34063A powersupply

• Thread starter help_with_powersupply
  • Start date
Hej alle,
ville bare opdatere og sige, at jeg fandt det egentlige problem, og kom op med den løsning, og prøvet det og det virker fint.

Den virkelige test i den virkelige verden skal vise, om denne programrettelse er rentabelt eller ej, men har fundet det spørgsmål, jeg synes, det er en permanent fix.

Som nævnt er nogle af disse enheder anvendes for så vidt som Indien og er indsat i mange meget varme lande på det afrikanske kontinent.

Det er sommer i nogle af disse lande, så temperaturen er på deres højdepunkt der, og det vil være den virkelige field test.

Efter henvendelse mange brædder med dette emne, og få mange ideer til, hvad man skal gøre for at ændre banen, var det endelig grundlæggende proceduremæssige afskaffelse der viste den største synder bag problemet.

Efter så mange år, det var sjovt at komme tilbage til grundlæggende elektronik.

Selvom gange (og størrelser: --- er disse SMD dele små!) Har ændret sig, det var interessant at se, at de fleste mennesker stadig plejes genuinly.

En varm tak til dem af jer, der rent faktisk prøvede at hjælpe til denne gode sag.

Jeg kan komme tilbage (ca. et år) og kan opdatere dig, hvis det er af interesse.

Selvom jeg har repareret disse enheder, jeg har næsten ikke adgang til rent faktisk at bruge interent gennem disse.

Tak!

Må ikke du hader, når man giver nogen din tid og de går væk uden at give nogen tilbagemelding om, hvad de viser sig at være problemet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back