HP 4.550 registrerer ikke regenereres patroner

J

jkdzikus

Guest
Hvordan man Sæt patronerne i printeren viser alle ok, kun at det går til tryk, og viser, at manglen på toneru.Wyciągnę printerpatroner og lægge den tilbage på show om, når du forsøger at udskrive viser en mangel tonera.Co kan være galt?

Fortæl mig mere mærkevarer patroner er refabrikerede eller personligt.
Det arbejde, før der blev købt i staten?

Vent et minut, HP 4.550 farveprinter, og angiver mangel på en, eller alle toner og tromle kan. Skriv præcis hvad der er på skærmen.

Patroner tak.Zregenerowałem alt, hvad jeg vil sige, jeg sætter den til printeren, der bekræftede, hver eneste gang, at han forsøger at udskrive ok.Następnie og pludselig påpeget, at manglen på sorte og farve toner.
Problemet løst sig selv, når noget jeg ikke kom til hendes hoved slukket og koblet zasilanie.Po omkring 20-30 minutter, vendte om og printeren pludselig begyndte at se, at blækpatronerne er fuld og kan udskrives.
Jeg kan ikke forstå dette, fordi udelukkelsen af tid, før det i menuen ustawialem nye blækpatroner.Deaktivering af printeren forstår zresetowalo indstillinger for disse patroner.

Indstilling af menuen giver intet, Patroner til 4.550 er vægtet i en round robin, hvis problemet gentager forsegle vinduer i mørke kassettebånd.

Det også gjorde (Limning vinduer), men desværre er det hjalp ikke

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back