HP Deskjet 710c printer på netværket ikke

P

Przemoman

Guest
Hej!
Mit problem er at jeg ikke ønsker en netværksprinter til at arbejde korrekt DeskJet 710c.Printeren er forbundet med hendes bror på den computer, hvor Windows XP SP3 32 bit.Jeg har Winows 7 64 bit.Indtil for nylig, jeg selv kunne ikke finde føreren, men efter frigivelsen af Win7 dukkede op i vinduer opdatere driverne til denne printer.Så jeg tilføjede netværksprinter, installeret driverne ...printeren er pænt opdaget i MS Word, osv. men jeg ønsker ikke at udskrive.

Såsom menu på printeren, og jeg ønsker at gå i egenskaberne for printserveren "fejl besked" Vis server egenskaber er ikke muligt. Lokale udskriftsspoolertjenesten ikke kører. Buffer eller Genstart computeren. "Okay er en service og indtaste cache service og finde det at vende, men så slukker af sig selv, og jeg har en start indstillet til automatisk.

Printeren fungerer på den anden computer, som jeg tidligere havde Windows XP SP2 / 3 32-bit, så udskrivning over et lokalt netværk var ikke noget problem.
 
Snarere er det ikke en printerdriver kun udstede selve systemerne.Det forekommer mig, at det er i win7 du har noget i stil med "adgang" netværksprinter.Computer for at se nettet?

Paul
 
Spekulerede på, hvordan det er med tilslutninger.Fordi computer jeg har 2 IP-adresser.En af internettet, og en sådan er set, at computerne på netværket.Nå, om dette spørgsmål, men snarere alt er godt, fordi når du udskriver præferencer i Word printernavn: "\ \ xxx.xx.xx \ HP DeskJet 710c"
hvor er xxx.xx.xx undersøgelsesperioden, hvilket er ganske godt, fordi gennem ham, at jeg sammen med de andre computer til at sende nogle dokumenter, videoer, osv.

edit
Det forekommer mig, at noget af denne lokale buffer ikke er tilfældet.
Ligesom jeg ønsker at tilføje en ny printer, den kommer ud den besked: "Windows kan ikke åbne guiden Tilføj printer. Spooler service lokalt kører ikke. Genstart computeren, eller buffer.Når jeg kører tjenester, hvis bufferen er så kan jeg tilføje printere.Det eneste spørgsmål er, hvorfor buffer sig selv.Sandsynligvis er ansvarlig for spooler service er placeret i C: \ Windows \ System32 \ spoolsv.exe (Win7)

Nå, men på den anden side, service lige med det samme at dette ikke slukke først efter et stykke tid.Men de kan ikke udskrive noget.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top