hvad er den bedste simulater til analoge design?

Hej,

Hey ...HVORFOR IKKE Eldo, for præcis og robust simulation ... HSIM for funktionel simulering er det også præcis og meget hurtig ...
TRY TO USE Eldo

Ja.Det er velkendt, at HSPICE og SPECTRE er simulatorer af "guld standard".Men så vidt jeg ved, at der er forskellige, mindre kendte simulatorer, men som kan simulere bestemte kredsløb typer med samme nøjagtighed som HSPICE (kan være endnu højere) og meget hurtigere.Og selvfølgelig er sådanne programmer er meget billigere (for en, analog simulering program AVOSpice).Så det afhænger af din opgave, som simulator at bruge, men for de bedste resultater i nogle tilfælde er du nødt til at have i at se andre simulering programmer.

Regards

ADS og simulatorer, hvor du kan importere også BSIM3v3 modeller.

for acurate og robust simulation, er hspice det bedste valg, men det er ikke et visuelt værktøj

Spectre og Hspice for IC design.PSpice for bestyrelsesplan design.ADS for RF design.

garver værktøjer suite har også en krydderi simulator (Tspice), som er meget god

Gunship skrev:

Jeg plejede at nyde PSpice.
Men det er før Cadence købte den.
Jeg foretrækker den gamle version, der har sit eget skematisk frontend, snarere end OrCad frontend.

<snip>

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back