Hvad er rekombination nuværende????

K

kaps_nit

Guest
Im står over for problemer med at indse betydningen af rekombination nuværende .....

Som vi starter med conductiviy ejendom, finder vi, at elektronerne med højere energi flytter til ledningsforstyrrelser band (e-gevinster energi fra varme-eller optiske magnetisering).Og kun varmeledning band elektron tilbud ledningsevne i almindelighed.Valance band elektroner er ikke ansvarlig for ledningsevne.

Vi ved også, at når rekombination foregår, e-fra conduction band kommer ned til Valance band og recombines med huller og derved afgive energi som fotoner.

Jeg nævnte Millman Halkias, der også er det klart skrevet, at der i rekombination proces e-flytter til Valance band og recombines med et hul, og dermed en mobil EHP forsvinder.Og betingelsen for det er disse to elementer skal have den samme fart med modsat fortegn.

Nu tager det drejer sig om transistorer, siger en NPN transistor, her i den aktive region e-strømme fra udleder at basere region og få af dem bliver rekombineret med huller, og forlader basen regionen som rekombination nuværende.

Nu, hvordan at retfærdiggøre denne tilsyneladende selvmodsigelse, som i dette tilfælde e-i Valance bandet bidrager i ledningsforstyrrelser ??????

 
Zarządzanie bezpieczeństwem sieci firmowej w przypadku odległych oddziałów i filii firm wciąż stanowi spore wyzwanie. Dodatkowym utrudnieniem dla znalezienia odpowiednich, opłacalnych i łatwych do zarządzania rozwiązań są ograniczenia budżetowe oraz brak specjalistów IT w każdej filii.

Read more...
 
Hvis jeg har forstået ur erklæring ordentligt .... end der ikke bør være nogen modsigelse .... min opfattelse er følgende .....
from emitter heavy density electron flows....drains towards collector....while going some of them get recombined with lightly dopped base regin p (holes)....this gives rise to some current....very less in magnitude....u are right....this is the base current....and the other part....the succesful electrons reaching at collector gives rise to collector current and much more in magnitude.....from this thing only beta (current gain) parameter comes......

for npn BJT:
fra emitter tunge tæthed af elektroner flyder .... afløb til opkøber .... samtidig vil nogle af dem får rekombineret med let dopped base Regin p (huller ).... dette giver anledning til en række aktuelle ... . meget mindre i omfang .... u er ret .... det er den base nuværende .... og den anden side .... det vellykkede elektronerne nå på opkøber giver anledning til indsamler løbende og meget mere i størrelsesorden. .... fra denne ting kun beta (nuværende gevinst) parameter kommer ......

pls bemærke, at der er nogle andre mekanismer, der bidrager til at basere strøm ...sankudey
Senest redigeret af sankudey den 27 juli, 2006 16:32, edited 1 time i alt

 
Hvad du siger, er kendt for os alle.De diskuterede den dividere proces emitter nuværende ind base nuværende og indsamler løbende.
Men mit spørgsmål er kun med base aktuelle: dette er det nuværende produceres på grund af rekombination af e-og huller i base region:Citat:

Jeg nævnte Millman Halkias, der også er det klart skrevet, at der i rekombination proces e-flytter til Valance band og recombines med et hul, og dermed en mobil EHP forsvinder.
Og betingelsen for det er disse to elementer skal have den samme fart med modsat fortegn.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top