Hvad er sub CARPOWER HPB-1502

L

lichus690jp

Guest
Jeg har nogle spørgsmål vedrørende Bil Audio
1.SPL innaczej er effektiv?
2.Jaki højttaler er bedre, du må hellere komme ned, ikke går tabt i hurtige beats og virkelig god plyndre, og er i stand til at ryste bilen:
Lanzar Max 12 BR
PB S12 BR
MTX 12AV BR
Eller andre boliger også BR.
Jeg wzmaka CARPOWER HPB-1502.

Lyt MTXie sandsynligvis bare ikke finde information om vores forum, men de to andre er meget populære> look!

Nå, nu har jeg læst noget, og det forekommer mig, at Lanzar Max 12 er virkelig god, men hvis han virkelig er den eneste 500W RMS og 250W RMS?Eller som om der var noget pålideligt, samt en Lanzar pasownego min wzmaka så skriv endelig.

Lanzar max 12 er godt, men at opdele - for sine penge og kan en god højttaler, men bedre dozbierać til noget bedre.

Alternativt vil jeg anbefale pb m12.Selv CARPOWER lanzar en gennemprøvet sæt.

Tak gutter.

Åh, og hvis dette kan tilslutte to wzmaka sådan Lanzary og vil derefter wzmak en ikke alt for svage?Wzmak har 2x250W RMS 4OHM og sandsynligvis også har Lanzar 250W RMS 4OHM.

Jeg kan se at du opdagede Lanzar.Desværre Lanzarów gøre to ikke top op strømforsyningen.Cp 1502 er 2 * 175rms og ikke, som du skriver 2 * 250rms ved 4 ohm.Har 250 rms ved 2 ohm - og det er forskellen.Lanzar max 12 til 4 Ohm.Så som du kan se er det ikke matematisk halo.Du vil ikke have nogen kontrol over disse transducere.

Og hvad ville muligvis passe wzmak til 2 Lanzarów?Sandsynligvis ikke, eftersom cp kombinere passer bedst Lanzara.Fordi jeg har Lanzara Max 12 og tanken om at udøve den anden, men jeg er meget tilfreds med det.

Cp''best fit''Lanzara '- mocowo kan være så, men ikke omkostningseffektive - billigere med 40% Peiying PY-2H30R samme kan mocowo og kvalitativt.

CARPOWER en god virksomhed, men deres budrzetówka cp1502 og hvordan du tænker på hvordan du vil betale mere end 250 zł peiyiga og vil derfor have en større DF desværre du tager fejl.

Med hensyn til dit spørgsmål.
Jeg foretrækker at have mere plads i bagagerummet, og cp1502 (ca. 450 rms max 12 lanzar såsom rms magnat rx44 2x300 2x lanzar. - Jeg foretrækker bare at have en god drevet højttaler som to mindre.

Hvordan 2x lanzar er lige under 1 ohm og 900 rms monoblok rattet i en ohm - de skal være lanzary dobbelt coil.

Hvordan er det?På 1ohm spiller bedre end 4OHM?
At tilslutte noget andet, f.eks RE Audio Speaker, at dette var en sammenblanding, som det burde krog op på 8ohm?Jeg kan ikke forstå.

Hvad er du wogule prints, fordi jeg ikke forstår?Hvis hvad du mener med en reduktion i modstand på 4 ohm for eksempel sammen faldende 2ohm forstærker dæmpningsfaktor skaber også svindende kontrol Speaker Så hvis vi taler om sådan en magt wzmaku 300wat osiagla det er bedre at bestille dem med 4 ohm end ved 2 ohm, denne CARPOWER broen er ca 400wat en rally på den kanal, så overbevist om styrken 100wat Suba én kanal ikke giver nogen mening, ved 2ohm 200wat handler om kanalen er stadig ikke nok, så wzmak Opsummering den bedste anvendelse af broen, og de klemme ud af ham 400wat krog taleren om 300wat eller mindre tragisk, fordi det er wzmak dæmpningsfaktor selv ved 4 ohmTilføjet efter 3 [minutter]:Og hvad du mener med SPL er ikke for meget, men jeg forstår det som om du er helliget sig sandsynligvis fundet et minut vil du forklare, hvad de parametre, som de holder af budgetmæssige lanzarow producenter nødt til at seriøst at se til alt fra standard målinger zalerzy

Dude, jeg kan se, at du siger mærkelige ting.I begyndelsen - jeg Cp 1502 og er på udkig efter en højttaler.Senere skriver du, at du Lanzara max.Og det forekommer mig, at du ikke har noget og er på udkig efter noget.Hvis du ikke har noget at købe både i begyndelsen.Pociśniesz for et par uger og så skal du vide, hvad du vil.Som du spiser din appetit øges.Sælg udstyr og købe en ny.

Folk har Lanzara og Cp i 1502, men jeg mener de andre ting, der intet har at gøre med det.

Og alligevel er måske en smule forvirret i dette spørgsmål før, men det er mindre vigtigt.Tak.

Det foreslås at slippe af med, hvad du har, så køb AXTONE C-109 og PB-12 2 M i rørformede 30l lukket boks.Zepniesz det i 2 ohm og du vil blive tilfreds med den hastighed, kvalitet og volumen.Med venlig hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back