Hvad TV?

M

McCool

Guest
Da min nuværende 12-årige Philips døde en naturlig død af en permanent undtagelse for at holde på at søge efter nogle nye tv.Jeg leder efter noget med en lav diagonal, fordi det vil blive i huset - er der et maksimum på 26-28 inches.Jeg er nødt til at udstede ca PLN 1500-2000, jeg ved det ikke meget, men jeg håber, at det går på jagt efter noget fornuftigt pris:)

Hvad jeg er mest interesseret i?Baseret på billed kvalitet og holdbarhed.Hvis jeg er nødt til at vide, er kvaliteten af det billede, der er hårdest ramt af omfanget af kontrast og opdateringshastighed.Mit gæt er, at når hylden prisen er ikke, hvad jeg havde forventet for høj billedhastighed, men det er godt, at matrix var på et niveau, Smudge med dynamiske scener ikke var belastende.Øjeblikket, svarede med et analogt tv-kabel, så det er godt, at han rådgivet en tv-aftale med denne type signal.For naturligvis vigtigt at tænke på det uundgåelige digitalisering af tv at have en indbygget dekoder DVB-T.Jeg bryder mig ikke om det, mulighed FullHD, fordi ingen tv, og så er der ikke understøttes, og der er ingen tegn på, at noget vil ændre sig.Jeg bryder mig ikke om tiere eller HDMI-udgange og USB-stik.

Aha.Jeg ved ikke, om det spørgsmål, men tv bliver en 90 graders vinkel til vinduet, og især i sommersolen gav et temmelig højt i de tegn, da jeg forsøgte at se noget på nuværende CRT TV.Rart hvis man kunne finde de LCD som ville beskæftige sig med dette bedre rådgivet - type matrix mat?

Jeg forstår ikke specielt for tv, ydeevne, mv, men jeg ved, at der virkelig er værd at interessen for de mærker på markedet er blot nogle få, og alle begynder med S - Sharp, Sony og Samsung?

Jeg så, at Sony i øjeblikket tilbyder 5 års garanti på tv-serien Bravia (www.5latgwarancji.pl), som er ganske interessant - i det mindste i 5 år havde jeg troet, at noget går og jeg bliver nødt til at købe en ny hardware, men spørgsmålet om denne serie gode nok til at være interesseret i det?

Jeg tror, jeg kunne helt klart at identificere, hvad udstyr leder efter, så jeg vil bede om nogle råd og forslag.På forhånd tak!

Jeg tog en rangordning et lille tv, som vakte min interesse.Hvad vil du instruere mig blandt dem?

1.Sony KDL-26B4050 (26 "): beskrivelse - 5-års garanti

2.SHARP LC-26SH7E-BK (26 "): beskrivelse

3.Samsung T260 LCD (26 "): beskrivelse - omend en producent kaldte ham en skærm, men det har en analog tuner og en digital, så jeg også kan give op til at se tv, vil gerne vide, om kvaliteten af tuner.

4.Samsung LE26B460 (26 "): beskrivelse

5.Samsung LE22B650 (22 "): beskrivelse

6.PHILIPS 26PFL3404 (26 "): beskrivelse - at mærke jeg er sikker på, at den gennemsnitlige

Jeg har en 37 tommer LG og se på ham i en afstand på omkring 3 til mig, er Super

Også, vil jeg anbefale en større diagonalt.LCD-TV kan ses fra en afstand af mindre end en CRT.Og glæden ved at se en film på det store lærred - uforlignelig.

Jeg havde lejlighed til at se disse TV i butikken for nylig med RTV og indrømmer ærligt, at den normale hylde prisen på LCD-skærmen, der excellerer i efteråret virkelig bleg mod dem af LED-baggrundslys eller plazmami ..., / Det er underforstået, at elektronik stadig går fremad, men mellem almindelige og LED LCD-TV kan du se en enorm forskel i min mening, men samtidig dens pris er også meget højere.

Så jeg begyndte at spekulere på, om den nuværende teknologi generelt er værd at mine penge, ikke kan få en bedre kineskopowca og vente flere år endnu, før disse to år vil være noget anstændigt til en rimelig pris?Great kineskopowca kan nu købe nogle 400pln'ów og vil ikke være mig smużył, og sorte vil bare sort, uanset den vinkel, hvorfra jeg ser?

Men forskellen er, om et så stort?Bemærk, at sælgeren forfremmet til at bringe HD-TV og tilstrækkeligt regulere parametre i billedet, at det netop er dette, og ingen anden model af opmærksomhed.

Jeg var bare i stand til at se video fra både analoge og digitale kilder ved to ens tv (Sharp 32 "TV og Sony LED Bravia 32" LCD-skærm) og indrømmer ærligt, at selv det første blev kastet fra det analoge billede er i øjnene at kaste sit parti højere lysstyrke og bedre kontrast ...Samlet set har jeg ikke prøvet at spille med parametrene for Sony'ego men syntes at være en smule mørkere og farverne var mindre mættet.

Måske give ham en ny chance, og jeg vil prøve igen der, tilgange og se om du selv kan justere dens parametre ...

Sharp 32 LE 600 LED's - vil være den pris, der gik ud over klassen
http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=46027 - du har en test LED

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back