Hvad webasto til VW LT 45 MAX

P

pkpintercity

Guest
hej jeg vil gerne købe en Webasto at levere biler VW LT 45 Max, og jeg er i det grønne, og jeg ved ikke, hvad de skal købe, og hvilke yderligere elementer, og hvordan det samler og her er min prśba, hvis du vil hjælpe mig til at klare dette, fordi jeg kører nu lange rute, og nætterne voksende koldere nu, og jeg endelig installeret Webasto.og Chcia lbym den varme kabinen, og hvis denne mulighed er også, at der pake kunne sove: P: P

selvfølgelig, du ønsker at tørre eller kun Webasto varme Hytter og ikke motoren ...Så du har 2 selskaber til at vælge enten 2000 eller AT Webasto Eberspächer d1lc eller d1lcc både magt og ligner nok til at varme din bil:)

aha det kommer til at tørre grundigt, og nu fortæller mig, at du har rådgivet mig mere, og hvad jeg har brug for at købe det hele stykke sammen?

eber wrazie er dyrere dele er evnen til at reparere, men revitalisering brændstofpumpe motorer, osv., og koster mindre end halvdelen af de Webasto er billigere dele ....hmm du ved, hvordan man tager sig af eberze sådan d1lc erstatning sien én gang pr sæson (ca. 90zl tilskrive udveksling) til at flytte vægge undertiden stearinlys ...og hvis jeg skulle anbefale en Webasto Air Top 2000 er en almindelig, men ikke den seneste i 2000 ST, fordi der allerede er dyrere dele ...afhænger af dig og begge omkomme.Jeg vil forklare det, så motoren kan regenrowany Eber og Webasto nye kursen er den samme brænder og sæler omkring Webasto 350zł i eberze stearinlys si 200 guld nogle få steder, men prisen ...
du har, at dette vil arbejde:
- Agraget - nemlig dem, der ligesom Webasto
- Beam power
- Brændstofpumpe
Brændstof-wire, gummi brændstof
- Muligvis fordi optagelsen af brændstof i bilen trojniku der elsker at zapowietrzac brændstoftilførsel og efter et par gange i august varmen uden at blokere for webstedet, og ikke noget du kompa ..Desværre, og som en person til at skrive sikringen fjerner den konstante varme blokaden havde en chance ...Jeg er ikke altid muligt (jeg taler om, Webasto) i eberze testeren til at fjerne fejl ...Mange dele på allegro og store prissat værdi:)

ebor eller bedre med hensyn til drift, men det er dyrt, men de dele, der er større pålidelighed?Webasto og billigere, men lavere effektivitet af dele det?

Du ved, nogle gange også opvarmning Eber på øjeblikke, hvor noget falder og udveksling ...Der er ingen regel om eber var cirka pauser ...virkelig afhænger af, om du foretrækker en billigere del eksplatacyjne ...og hvert hit, at du ikke kender ...

aha ao er, hvordan jeg fik brændstoftilførslen til tee og ikke?og endnu en, som mere eller mindre samlet og behøver ikke at købe en chauffør til tider?

Føreren er oftest i midten:) Kan den gamle opvarmning ud over denne driver, eller også kendt som tee Kasete ved, at dette er den værste løsning er undertiden bedre at købe et skud af brændstof og montere, og har sin egen forsyning af brændstof ...og så er det brændstof systemet med zapowietrzajacy August webasta (Generics blokade ved opvarmning) og vise de nye biler i august Check bilen til sensorer viser også et lavt tryk i brændstofsystemet ...som jeg sagde ovenfor, skal du bruge:
- Samlet
- Beam power
- Brændstofpumpe
Brændstof-wire, gummi brændstof
- Eventuelt til at omfatte brændstof
-ew.et stykke luft slange (papir) agragtu fløj til den varme luft, når du sætter denne pibe og ikke på f.eks bagvæg (partition bil) ..Alt afhænger af den samling ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back