Hvilke RF simulator er bedre!

Duncan,
Jeg tror den vigtigste årsag er forskellen mellem den dynamik og em-sight.Når du designer og simulere en planar struktur med em-syn skal man være opmærksom på antallet af celler (de kan ikke være ulige), og i mange andre ting.Ud over at hvis du er en struktur med en dimension>> den anden en simulator giver ingen resultater.I Momentum du er helt sikker på simulatoren værker og giver dig gode resultater
hilsen

Duncan_Widman,
Vi prefare at bruge Momentun, EM simulering af ADS.Hvis vi bruger AWR for den skematiske simulering vi Creat en S parametre fra ADS momentun at bruge det til AWR.
DJ

Hej,
du kan ikke sammenligne disse tre software, fordi de er anderledes.
@ DS er en circuital software, og det er et meget godt software, men for en nybegynder ikke anbefales.Denne software har fået endnu en planar (2D og halvdelen) EM modul;
@ WR er en anden circuital software, og det er en god software anbefales til en nybegynder bruger.Brug ikke plane EM simulator resultaterne er ikke gode;
@ ST er en 3D-EM simulator det er meget godt, især for udstrålende problem.

En anden god 3D EM simulator er @ FSS især for plane problem.

Farvel.

Hej danelad, Molloy,

Ok, jeg forstår, hvad du siger - da jeg var designe MMICs jeg ville bruge AWR for alle simulation, optimering, osv., og bruge en kombination af IE3D og EMSight til EM simuleringer.

Vi forstår, at designere at have stærke præferencer for deres EM simulatorer - derfor har vi skabt EM Socket, således at andre EM simulatorer kunne plug problemfrit i AWR.Simulatorer fra Sonnet, MEMS Forskning, Optimal, og OAS er blevet annonceret, og flere er på vej.

Rainer - Jeg er ked af, men din erklæring om EMSight modsiges af år med gode resultater.Hvis du har problemer med de resultater, du får, og du er nuværende kunde, kan du sende dem til support (at) mwoffice.com.Der er kun et par retningslinjer til at oprette et problem for nøjagtig simulering i EMSight, hvis du ikke har brugt en "lukket" simulator gerne Sonnet, før det kan være nyt for dig, men det er nemt at lære.

Venlig hilsen,

Duncan

Mikrobølgeovne for begyndere, @ DS for avancerede applikationer

Jeg foretrækker @ DS, fordi det kan gøre så meget, hvis du har
dybe lommer nok til at betale for licenser!

- Kan systemet niveau simuleringer gøres
- Kan alverdens tid / frekvens RF sims gøres
- DSP / digitale simuleringer kan knyttes til RF-simulationer (kan de andre gøre det?), Hvis du har Ptolemaios licens
- EM simulering kan gøres
- Circuit layout
- VHDL output fra digitale kredsløb (har ikke prøvet det selv)
- Kontrol af GPIB test gear: direkte import af testresultater
- Design værktøjer og vejledninger ..mange eksempel filer til at starte fra
- Og meget mere!

Jeg kunne blive ved, men så ville det lyde endnu mere som en annonce for
simulator, og jeg ikke arbejde for @ gilent!

Martin

MWO2003 er god for en nybegynder RF-designer, men jeg tror ikke til erhvervsmæssig brug, fordi det øjeblik-baseret for at løse maxwel's equetion og hvorfor det er så langsom, når det problem får store ...
Jeg finder mwstudio mere bedre end mikrobølgeovne.Det er hurtigere og dens reaktion er acceptabel.

Why don `t du vælger Ansoft HFSS og Designer?
Er de ikke meget stærk?
Jeg tror Designer er mangel på biblioteket!

hej alle,
im nu bruger IE3D, version 9.0, software til at simulere en kvasi yagi antenne ..... men resultatet viser stor forskel fra FDTD software, med samme antenne design.Er der nogen der kan oplyse mig, hvorfor er dette så?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back