Hvilken software skal jeg bruge til PCB design?

Hvad pakke var du bruger før? Jeg har tænkt mig at gøre mit første integrerede Passive design og jeg har brug for nogle pejlemærker. Jeg bruger Pads lige nu. Thanks a lot!

Hvad pakken blev anvendt, før? Jeg har tænkt mig at gøre mit første integrerede Passive design og jeg har brug for nogle pejlemærker. Jeg bruger Pads lige nu. Thanks a lot!
Ive brugt tango og puder. Jeg henviste til indlejrede kontrol design.

Så du taler om indlejret Passive? Jeg spørger fordi jeg designe min første bord med indlejrede modstande. Er Proteus godt for det?

Altium Designer er den bedste, mid prisklasse, de nu beder 4.000 Euro, men omfattende pakke, herunder svn. Det afhænger af hvor kompleks brættet, du ønsker at designe. Altium er meget godt for komplekse kredsløb / layout. Tech support er meget god.

Jeg vil gå rundt i forskellige pakker, sortere ud af, hvor meget du lyst til løn, og vælg hvad du synes er bedst. Fordi alle os brugere vil støtte det program, vi kender bedst. Også få en demo, og bede dem om at gøre somthing live, i stedet for de sædvanlige forberedte demo designs. ALLE auto routing demoer jeg har set ruten perfekt! men aldrig ligne en virkelige liv design. Den software jeg bruger, jeg har brugt i 25 år, så for mig er det det bedste, kan det ikke være for dig.

Til at begynde med sin Orcad, senere Allegro og Mentor Graphics kan være bedre muligheder.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back