Hvordan man vælger en forstærker Unitry

D

djmiki15

Guest
Hej, har planer om at supplere den langsomme et lydsystem af den polske produktion, men jeg har ingen idé om, hvad serien er indstillet.Jeg har en kolonne cl140 20/35w dobbelt 4Ω og jeg vil gerne lige sætte dem arbejdede.Meget irriterende støj i mine højtalere, så støj forstærkere med store falde af.Det ville være godt, hvis det ikke var et kit, som kan tage op færdiggøre fem år på grund af manglende tilgængelighed på markedet.Rart, hvis der var hovedtelefoner.Venligst forslag.

Og hvorfor ændre en kolonne?På grund af den impedans, eller er der andre grunde?

Jeg planlægger at sælge Unitra PW-7011 2x 25wat 8Ω, 100% effektiv, spillet meget pænt uden støj.Det eneste problem er mindre Riga i toppen af huset og manglen på lys POWER.
Forstærkeren har justerbar bas og diskant.Har kontakten kolonne A, B, A B, 0
Forstærkeren har en hovedtelefon i front, hvad der er nyttigt.
Hvordan du udskifter kolonne, vil jeg anbefale Altusy regenerere sig selv eller efter regenerering, købe det originale, fordi alternativerne er at spille en meget værre.

Din dual er en fire-ohm.
Resultatet er, at i starten, kan du slette 90% af den polske forstærkere.;)

Power of 20W gør kolonner, du skal se efter noget i opbygningen af den tidlige 80'erneJeg vil anbefale at kigge efter den tyske sæt - Grundig, RFT, Rem ...størstedelen af den støtte kolonne 4 ohm, og spille sæt samt polsk.

20 watt er ikke meget, ikke overdrive det med amp.
Łupnięcia af dem har erfaringer, men at dømme efter de effekt ikke er blevet skabt.

Hvor mange penge har du amp?

Polske møbler blev ikke foretaget på renheden af den tunge bas og lydkvalitet, men jeg kan ikke sige, at min bas er Unitra over:)

Af samme forstærker jeg ønsker ikke at betale mere end 150 zl (måske lidt mere, hvis det gik til en rigtig hyggelig modellen).Jeg ville ikke bytte kolonner, fordi de nu spiller på mit værelse med Rank Arena R200 og nogle spillede med Arena Rank R1020 (2 * 20W sinus) Sound gerne mit øre er meget realistisk og ren, og tryk på loudness og bas knop lidt overclocking kan give lidt strøm.Faktisk, jeg virkelig godt lide lyden af arenaen, men R200 har en brist - en stille bas spil er ikke særlig klar, og jeg kan lide hvordan sent om aftenen den mumler i baggrundsmusikken.Men hvis disse beføjelser, når effekten er opnåeligt?A og hvis jeg køber udstyret fra de tidlige 80'ere jeg ved ikke, om det det værd, fordi min receiver er en eller anden måde den 73.En ting mere du ved noget om Roteli var årsskiftet 1970-1980, hvordan de spiller, og om vi køber dem?(Jeg læste engang noget at Rotel opstod på et tidspunkt tilknyttet den danske Rank Arena).

djmiki15 skrev:

Lyder som mit øre er meget realistisk og ren, og tryk på loudness og bas knop lidt overclocking kan give en lille effekt.

Vinkling Dani66 det ville være som på den angivne lydstyrkeindstillinger ville overskæg på 50% eller højere, og loudness i sidste ende gjorde de så at bruge det.

Ja, men du skrev "Lyder ligesom mit øre er meget realistisk og klar ..."og på loudnessie og endda overclocking potentiometer "bass" er svært at tale om realistyczności lyd.
Jeg håber du forstår.:)

Selvfølgelig skrev jeg meget kort, jeg ønskede, at lyden er realistisk uden loudness, men lydstyrken kan zadudnić højttalere.Men jeg er på udkig efter noget blødt at slående, selv uden loudness og rolig omgang, og jeg tror faktisk, jeg har at sige farvel til min dual.Og hvis jeg skulle vælge en forstærker Unitry er, om du kan komme til dem tunere med omfanget af 88-108MHz?

Jeg tror, du ikke får denne tuner fra ældre udstyr, men przestrojenie er ikke så svært.
Og for 150zł du kan købe såsom Yamaha A-500 og dens tuner, så overvejer, om du har det nødvendige udstyr Unitry.

Det eneste anstændige amp det var Unitry WS304S.
Det var virkelig stor.

Behøver ikke nødvendigvis være de apparater Unitry (jeg er ikke unitromaniakiem), men det forekom mig, at i Polen er den nemmeste at gennemføre en række præcist polske mærker.Og som for dem Roteli nogen ved noget om dem?

Andre end polsk eller en samling.Bare se godt efter auktionen.

Jeg kan ikke anbefale på grund af den teknik utilgængelige og dyre reservedele, som du brænder spidsen af technicsie kan du placerede der f.eks
TDA 2030 vil helt sikkert være rart, stor '

Men vi taler om noget sludder ...Hvad WS304S, PW7011, eller R8040?Alle er velegnede til 8 ohm højttalere!

Jeg anbefaler RADMOR 5102TE (4 ohm 2x25W, Ambiofonia), Dior WST 101/102 (4 ohm, Cleopatra, 2x20W), Dior WST 101 (4 ohm, Melusine, 2x20W), Dior WSH 110/111 (4 ohm, 2 x 20W) , Dior Mercury DSH 302/303 (A) (4 ohm, 2x20W Ambofonia), eventuelt Fonica PA 1801/2801 (4 ohm, 2x18W/28W, Ambofonia).

På det tidspunkt var markedet også en god receiver produktion Jugoslaviske HSR48V de luxe.Og jeg varmt anbefale.2 x 18W @ 4 ohm.

Booorek89 tak for de forslag, nogle synes at være ganske interessant, bare en skam, at radmory i en rimelig tilstand, folk ofte tælle de penge, plads.Denne Pablo1964 HSR48V de luxe er navnet på fabrikanten eller model af forstærker?Og hvis nogen kan sige noget mere som denne rotelu: http://wegavision.pytalhost.com/rotel7xx/23.jpg

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back