Hvordan man vælger en forstærker Unitry

Disse modeller kan være omkring 100 zł købe.5-sentinel ikke betale sig.Ud over de TE har også sin egen charme;) til WSH WST 110/111 eller 102 du kan tilslutte en mikrofon, hvilket også synes at være en fordel.Hver forstærker har DIN5 indrejse.Nå, det er de polske klassikere af genren;)

Jeg har Unitra ZRK AT9100 og jeg er meget tilfreds med det.Trække op på de største bas Altus kolonne 140:)

En kollega forsøgte forstærker / receiver i 4 ohm.AT9100 er 8 ohm ...

Motronic skrev:

Det eneste anstændige amp det var Unitry WS304S.

Han var rigtig god.

Jeg kom til den konklusion, at det er bedre at vælge noget fra udenlandske producenter, da valget er større, behøver du ikke have tunere przestrajać og omfanget af grafik på 88-108MHz, en hovedtelefon indgang, og en polsk møbler i de fleste af disse har en 5-pin (svarende DIN5 til, du ved, hvad der sker), og efter sigende halvledere, som er fremstillet af vestlige møbler og japanske mærker er bedre kvalitet end produktion af CEMI.

djmiki15 skrev:

tilsyneladende halvledere, som er fremstillet af vestlige møbler og japanske mærker er bedre kvalitet end produktion af CEMI.

Bestemt værd at købe, er RADMORY.Sa fachmani der gør ham underligt honning og nødder.Også den var 300-serien og 500 er værd en synd.

Hvad angår model 5102, er det ikke mere værd end 150-200 zł.For mig er det tåbeligt at give sådan udstyr til flere penge.Det er latterligt, at folk er villige til at bruge fra 800 zł til modtageren, med effekt 2x30W/4R, grove track audio stereodekoder Amatør og mange andre løsninger er kendt fra den populære enheder.5412 er bedre, men det forstærker var en åbenbaring - var i stand til at give knoglerne til at forbinde 4-ohm-højttalere.Så i den henseende falde af.
Ja, men tage en stærk japansk.Kæmpe udvalg, men du ser en lille smule, find ud af, om der vil være problemer.Polsk Radmor alt 5102 til at matche, men jeg finder det tager for 200 zł ...eneste version af 5.102-T eller EO.Bortset fra, at til denne pris kan du have, hvis kun Yamaha R-3 eller derivater (RX-300 RX-330 RX-350.)
Hvad vil du have endnu at færdiggøre dette sæt?

Du kan bruge programmet med 4xKd502 RADMOR 5.102, gøre nogle simple pre-amp og kolonner kan blive forsinket start, som du har magt, du er nødt til at foretage yderligere 65zł.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back