ingen stereo UNIMOR Siesta 3A Stereo

D

dlew53

Guest
Velkommen.
Hvad er muligheden for - den billigste-tv tilpasning af Siesta 3A at modtage stereolyd i stereo.Telewizor har en hel del år, men jeg har aldrig får et andet system-stereo - Hjælp elskede.
Kapaciteter: (

Siesta i maj, at den tyske og stereoanlægget i stereo trza svar på en kombination af de dostawieniu dekoder. (Hvis det er en version af ST)

Sådanne moduler til at producere Jupitel siesta i Gdansk.Så du ikke har nogen fri kombinacji.Ile jeg ikke kender, fordi den side af maj budowie.Najlepiej kalder sig selv.I en anden sag, en modulator modul F15a, plus udgifter til A2 er omkring 150 zl, og nogle kombinationer.

Jeg har et spørgsmål, som du vil have en standard stereo Nicam A2, eller hvis du pozsotaje Nicam det er bare en dekoder MJM F15D det umiddelbart er i stand til graduering op til A2 (A2, Nicam tænder)
Hvis du har brug for det samme A2, er det tilstrækkeligt at gøre det samme modul fremstillet til Siesta, er nævnt ovenfor.

Med venlig hilsen

Kurtion

Tak kære.
Jeg vil søge den foreslåede løsning på problemet.
Sender hilsener.
Kapaciteter: D

To gange allerede indsætte modulet med MJM og gik modłum A2 monteret på TV uden problemer.instruktioner for tilslutning Jast klar og let læselig.Jeg anbefaler!

Tak oprigtigt.
Oplys venligst adresse eller telefonnummer, hvor kan jeg få oplysninger om priser og muligheden for at få dette modul.
Kapaciteter: D

01-866 Warszawa
st.Podczaszyńskiego 31 / 7
Tel / fax (0-22) 834-00-24
Tlf 864-23-46
E-mail MJM (at) mjm.pl
www.mjm.pl

modol: F15D for 100 uden en kombination, og ændringer i TV.

Tak for smukt i morgen kan være i stand til at kontakt med dem.
Kapaciteter D Opole

www.mjm.pl
F15D dekoder NICAM stereo, med modulator A2-100PLN-NYT

Jeg kender prisen, men hvis nogen kan hjælpe mig med at få et minimum af oplysninger om, hvordan du optage dekoderen i Siesta 3A-kursus, der allerede ved køb af MJM.

Kapaciteter Opole:?

Et diagram af de mellemliggende tv er ikke tilstrækkelig for dig?

For nu, har jeg ingen brik-Jeg er nødt til at begynde at kigge.
Sådan at erobre noget - jeg vil vide.:?

angive den nøjagtige model af tv jeg kan.
gg1010635 eller djtomix (at) o2.pl

Tak, men jeg kommer til modtageren, før efter nytår.
Tilgiv mig.
: (

Personligt til Siesta włozyłbym Nicam med Jupitel fordi den netop har gjort i tv. (Dette kan følelse for det gamle selskab).

Tak for dit råd.
Husk en håndfuld kan komme tættere informacji.Gdzie Nicam fra Jupitel - hvordan at montere - noget mere.
Tak.
Kapaciteter: o

Jupitel tlf. (058) 307-52-35
80-822 Gdańsk ul.Rzeźnicka 54/56

Uanset hvad er OK, så længe der tog dig til at læse succes i et stereoanlæg.Hvorvidt MJM Jupitel valget er dit.Det forekommer mig, at den manuelle forbindelse i tilfælde af MJM er så klart, at man giver hinanden råd.Desværre kan jeg ikke vide noget om dit niveau af viden om elektronik, men jeg giver nadziejeże klare.Hvis du har problemer, men .........vær ikke bange for dette venlige forum ....... hvordan du vil hjælpe Gierek ?........ hjælp.
Zak fra Bytom Zdzicha 42 pozdrowionka nytår

Ohøj Zdzichu 42 - men hvad der tæller, er, at du kan regne med den oprigtige og rart.
Tak for dine ord otuchy.Pozdrowienia for alle.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back