Intel Garibaldi D850GB, P4 Overclock muligt?

D

Dawinho

Guest
Velkommen!
Jeg har et bundkort med Intel Garibaldi D850GB, med 1,3 GHz P4-processor.Fra, hvad der er ved, at denne disk, som af nogle ikke tillader nogen overclocking, processoren har en kort sikkerhed.Er det muligt at en eller anden måde komme rundt?Måske er der nogen programmer til overclocking fra bestyrelsen?Eller måske nogen har disken og er i stand til at rådgive mig noget?
Snart jeg vil købe en ny Procek, men før det sker, vil han ønsker fra de gamle "squeeze out" hvad der er muligt.

Ps.Dette spørgsmål var ikke om emnet dette bundkort (Intel Garibaldi D850GB) vil være i stand til at håndtere grafikkort GF 6.200 agp4 / 8?Jeg vil tilføje, at specifikationerne for bundkortet jeg har læst, at læser agpx4.

For tips / svar / hjælp På forhånd tak
Med venlig hilsen

Tilgive den stueur af den hardware, der ikke nyder stabil.Overclocking er ikke muligt, og selv resultater er, hvad du mener at sige det mildt.
GF 6.200 eller benådning, søgemaskine har en bedre (hvis du ønsker at investere) GF6600.

Kolleger i alle de ovennævnte er rigtigt.Ved Derimod kan JA ovecloknąć processor, men ikke for meget.Måske 10-15%.Ved derimod, er skaden til at investere i, og så hvis du planlægger at købe nyt.Som for kortet KUN GF6600.Men på dette procu og så få drage fordel af ing.

Jeg er meget nysgerrig efter, hvordan du ønsker at justere processor på albummet.Jeg husker Intel Socket 423 type hukommelse RIMM.Jeg er helt nøgen bios.

Jeg har lige ...RIMM har, men jeg ville spørge eksperów.Jamen tak og hilse hjerteligt.Tilføjes efter 13 [minutter]Men det spørgsmål, er du sikker på kortet GF6600 kompa komme til dette?Herrer kolleger ved, at kortet er relativt dyrt og ikke ønsker at bruge penge i mudder ...
Ud over at jeg ikke er sikker på, om dette kort har en spænding på 1.5V Jeg husker, at max.Sådanne spændinger kan være.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back