janbernat

R

robin_pl

Guest
Velkommen

Jeg har en anordning, som kaldes spidsen af UART - det er, at kommunikere ved hjælp af RS232.På pladen er polet stik 5'cio - ved de ydre ben er GND og " " - som har forbindelse til en anden plade-lignende PCB'er.Der er også en tæt scalak - PIC18xxxx - i dette øjeblik jeg ikke huske det nøjagtige model.Desværre er nogle af stierne i disse stifter passere gennem pladen i scalakiem - Jeg ved ikke præcis, hvilke ben er i gang (og kan derfor ikke tydeligt angiver, hvilken type af stifter: (Kan jeg ved hjælp af for eksempel, 1.5V, LED og måler testkørsel som stien - med benene UC? Selvfølgelig ønsker jeg ikke at brænde systemet og få det skema er umuligt;)

Bury bateryjke og lysdioder.
Fanden kan dette og hint.
I stedet bruger kun en meter eller overgang modstand.
Denne metode havde aldrig uwalilem ingenting.

yego666 skrev:

Bury bateryjke og lysdioder.

Fanden kan dette og hint.

I stedet bruger kun en meter eller overgang modstand.

Denne metode havde aldrig uwalilem ingenting.

ingen overgang på måleren ikke har (ved hjælp af bip ved du, om det er overgangen eller bryde i stien) er stadig Resistance

birk skrev:

ingen overgang på måleren ikke har (ved hjælp af bip ved du, om det er overgangen eller bryde i stien) er stadig Resistance

OMG, hvad du skriver her på alle?

Det, der er beskrevet billede dioder, det netop var det, du søger.Dette er den såkaldte "test lysdioder"

4 \ / 3!

Freddie Chopin skrev:Det, der er beskrevet billede dioder, det netop var det, du søger.

Velkommen kollega.

Jeg niechiałbym være uhøflig, men jeg vil foreslå, at ordren er nogen, der ved, hvordan man bruger måleren.Hvordan du som kollega, som er ekspert Elektornik Post kaldte ham."przedzwonienie" stykke af fliser og lade dig trække det mønster brik, og du passe på programmering (jeg tror, du er udvikler) er ikke i hver 100 til at udføre arbejdet på en gang.Med venlig hilsen

flapo213 skrev:

Velkommen kollega.Jeg niechiałbym være uhøflig, men jeg vil foreslå, at ordren er nogen, der ved, hvordan man bruger måleren.
Hvordan du som kollega, som er ekspert Elektornik Post kaldte ham.
"przedzwonienie" stykke af fliser og lade dig trække det mønster brik, og du passe på programmering (jeg tror, du er udvikler) er ikke i hver 100 til at udføre arbejdet på en gang.Med venlig hilsen

Kollega janbernat billedet er ikke adressat for dette indlæg spurgte, hvordan dette jeg kun foreslå ham den enkleste løsning, kan enhver, enig eller ej.

Og den måde, du synes, det er en reaktion på de behov, som modtageren:

Citat:

Świnto sandt.

Men ingen knirkelyde.

I sådanne gauges.

I en lidt dyrere squeals som en kortslutning.

Dette lys er det samme som "bip", men producenten af "piszczydełko" poskąpił.

OT.

Når det blev kaldt "przedzwanianie" system.

Tog klokke for 12V og 12V strømforsyning.

Navnet forblev.

Tilsyneladende ingeniører er de mest konservative faglige gruppe.

Men altid har noget at lære.

Forfatteren af denne post-robin_pl bruger udtryk "UART - RS232 kommunikation, dvs. 'S Eksterne pins er GND og" ", det er, der gør indtryk, som om han vidste, hvad der siges.
Og i den samme stilling spørge om de elementære principper om aktuelle flow.
Jeg tror ikke.
Jeg er bange.
Elektronik, der ved noget om datalogi og informationsteknologi for elektronik.

Og her jeg kan acceptere med en ven janbernatw 100%, forfatteren skriver om Uarcie eller et vist kendskab til elektronik, der skal;), og har derfor lavet en måde at teste elementrany gå.

Med venlig hilsen

He he he: D
Jeg kender elektronik som ulve i stjerner;) i computere "møde", da de 386, men mere af den software, end hardware'owej - selvfølgelig vil jeg kompa af blokke, osv. Men elektronikken i snæver forstand, er allerede over mine muligheder: (Tilføjes efter 1 [minutter]janbernat skrev:

Forfatteren af denne post-robin_pl bruger udtryk "UART - RS232 kommunikation, dvs. 'S Eksterne pins er GND og" ", det er, der gør indtryk, som om han vidste, hvad der siges.

Og i den samme stilling spørge om de elementære principper om aktuelle flow.

Nå, den beskrivelse, så du handle, hvis nogen spørgsmål, er du altid foreslå noget.Apropos, hvis ikke en hemmelighed, hvad et vidunder, du forsøger at afkode det, så at sige;)

Desværre - eller lege med måling af modstand eller skifte til "diode" - intet giver: (men jeg kunne bruge nogle batterier? En finger, eller piller til at se?

Og som for enheden - det er en modtager af trådløse signaler fra detektorer.

Hvis du møder op til 1 meter eller sådan noget, der er at sige, at du har angivet forkerte rækkevidde, måske ad vejen er en modstand.I dette tilfælde, skifte til en større omfang.

Når du arbejder med funktionen af testeren lys, måleren viser spændingen på element på nuværende ca 1mA er:

- En direkte forbindelse mellem to punkter angiver spænding på ca 0V (nogle få millivolt)

- Det diode i kredsløbet vendte sig i retning af ledningsevne indikerer spændingen i 0,6 til 0.8V i

- Schottky-diode spænding viser omkring 0,4-0.5V

- Zmyłką modstande kan være op til 3 kOhm, fordi de viser sig som skaber spændinger i området fra snesevis af millivolt til ca 3V som normalt er den maksimale værdi af spænding angivet ved måleren funktion.Med sådanne przedzwanianiu, er det mere nyttigt mål for piszczaczem, for uden det, fordi det for nogen tid at oprette en læse på displayet, dette er en meget utaknemmelig opgave, især når flere stier.

Husk også, at af benene kan kombineres med hinanden, men uden at afvige fra hende, de også nødt til at huske.

Udkig efter potentielle websteder hjælper med at forstå pin tilslutninger kombinerede systemer, kan du gå efter disse funktioner kan gætte, hvor man kan gå på.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back