JDM programmør problem?

I

iDk

Guest
Hej. Jeg kan ikke programmere en PIC 16F84A med JDM programmør på PC med Win98SE OS, PIII 450MHz og ASUS Mobo setup? og også jeg kan ikke engang slette en programmeret PIC 16F84A med, at pc-setup? men jeg kan skrive og slettet en PIC 16F84A på PC med WinME OS & AMD K6-2 300MHz setup (ked af at jeg ikke kender Mobo)? Jeg bruger IC-Prog 1.05C og alle IC-prog setup var alle de samme på begge pc'er. BTW, er fejlen på Win98SE setup "Verify mislykkedes på adresse 0000h!" .... nogen ide om hvor skulle være problemet? tak

Hej Jeg har bemærket, at den nye version 1.05c har problemer og har serieus fejl med det det er ikke at programmere masser af pic, i stedet for 1.05a har ingen fejl, og fungerer fint så fortæl enhver løsning kommer ud, vil du brugt 1.05a

prøvede allerede versionen v1.05 og v1.05A, men stadig den samme, og BTW jeg allerede prøvet på WinXP Pro, men jeg kan kun slettes en programmeret PIC16F84A. når det kommer til at skrive / programmering Jeg fik altid samme fejl. er det allerede et problem med min pc? er der nogen opsætning eller indstilling, at jeg skal have til at ændre på min COM PORT?

Først havde u kontrollere hardware (indstillingsmenuen)? Vpp # 13V? Omvendt signal? Echo data ud => i?

@ Tgq: hvordan man gør det? og også der er noget problem i programmering til anden PC (AMD K6-300 MHz).

Der er en dejlig jdm baseret programmeringsenhed, der blev offentliggjort ved en fransk magasin jeg har det derhjemme, det er virkelig rart, fordi det bruger buffere, og ekstern strømforsyning suply det kun behøver 5V til at virke fint (har magt konvertering indenfor 5 til 13,5 v ), så hvis du har brug for det spørger mig på aron_team@hotmail.com

Da jeg byggede mit jeg haft problemer med intermitent drift. Den 13volts programmering spænding skal være en høj spænding Mine blev kun nåede omkring 7 volt. Jeg tog noget aflaste (LED indikator), og hævede værdien af ​​afgiften kondensatorer og fik spænding op til 11,6 volt. Nu arbejder OK Barrybear

Jeg tænker jdm programmør, og det er en stor og enkel programmør, men der er en aproblem (tror jeg), det kan ikke arbejde med kun en zift soquet med 40 pin til at programmere alle enheder der er en option (put en pic at styre det), men kontrol vil være eksternt (af hardware, en switch eller noget lignende) måske vi kan gøre det, eller måske kan vi lave en programmør som yapp hvis nogle kan skrive blødt til at styre programmøren ønsker hjælp jeg kan få den hardware tænke det

[Quote = IDK] @ tgq: hvordan man gør det? og også der er noget problem i programmering til anden PC (AMD K6-300 MHz) [/quote] Hej Måske den første pc er ikke nok strøm på RS232 Check hele enheden:. 1 / Slut JDM til RS232 2 / Tænd voltmeter: wink: 3 / Test hver udgang, når den aktiveres med indstillinger / hardware kontrol: # 5V for Dout, CLK, Vcc # 13V for Vpp 4 / Hver spænding skal indstilles, når afkrydsningsfeltet er aktiveret, anden invertsukker niveau i indstillinger / hardware, Kommunikation optioner (med regelmæssig JDM hardware alle muligheder for kommunikation er markeret = ikke vendt) 5 / Når Dout kontrolleres Din ('signaler') skal ekko kontrolleres for

Jeg har JDM programmør og også intermitterende drift, selv om en mærkelig grund Det virker nogen gange med visse PICs end andre (alle PIC16F84). Forsøgte 1,04-1,05 Cversion af IC-PROG, den samme. Har nogen regnet ud, hvad er den virkelige årsag til dette, er det kondensatoren værdi, som nævnt ovenfor? tak

prøv ændring i Hardware Settings "Direct I / O" til "Windiws API"

Jeg havde ikke meget succes med Windows API funktion alligevel, jeg tror det er noget i JDM HW

Jeg har samme problem på min pc prtoable, og er Vpp problem, bare 10V i mit tilfælde. På skrivebordet Pc fandt jeg 13,2 V. sudni

Soem PC kan ikke give den ønskede spænding og strøm til programmering.

Jeg har en hardware enhed med en indbygget 12c508 således at en 40 pin ZIF-stikket bruges til at programe alle PIC micros.The driver IC-PROG.I jeg bruger en now.But jeg dont have, at ombord software til at gentage, at piece.The chip er koden beskyttet. Kan nogen hjælpe mig at kopiere det eller finde en similer software?

Hej, Jeg har et similer problem.I have en programmør, der har en onboard 12C508 controller.I t er i stand til at programmere næsten alle billeder. Jeg ønsker at gøre en similer programmør med om bord firmware, så næsten alle billeder kan programmeres ved hjælp af en enkelt 40pin ZIF. Kan nogen foreslår en sådan firmware til JDM programmør eller nogen måde at læse min kode beskyttet 12C508, så jeg kan duplikere programmør

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back